wtorek, 30 czerwca 2015

#10 WRAP UP czerwiec & TBR lipiec

Jako że działalność bloga zaczęła się na początku czerwca, nie opublikowałam dla was ani WRAP UP ani TBR. W sumie mogłam to zrobić, no ale cóż. Tym razem jednak mam dla was podsumowanie, jak i moje plany czytelnicze na nadchodzący miesiąc. Muszę jeszcze uprzedzić, że na stosiku brakuje jednej książki, mianowicie "Szukając Alaski", bo niestety była rezerwacja, a termin zbliżał się wielkimi krokami, więc oddałam ją z powrotem do biblioteki. W sumie przeczytałam 6 książek, nad czym strasznie ubolewam. Czerwiec obfitował w różne wycieczki i poprawki, a ja po "Darach Anioła" miałam naprawdę niezłego kaca książkowego, co jeszcze wpłynęło na ilość przeczytanych. 

WRAP UP
~ "Szukając Alaski" - John Green (8/10
Wyzwania: 2,2 cm, Więcej niż 215 str
~ "Księga Cmentarna" - Neil Gaiman (8/10)
Wyzwania: 3 cm, Autorem jest mężczyzna
~ "Proroctwo Sióstr" - Michelle Zink (4/10)
Wyzwania: 3,7 cm, Akcja nie dzieje się w Europie
~ "Dary Anioła: Miasto Kości" - Cassandra Clare (10/10)
Wyzwania: 3,8 cm, W tytule jest nazwa miasta
~ "W 80 dni dookoła świata" - Juliusz Verne (5/10)
Wyzwania: 1 cm, Ma więcej niż 100 lat
~ "Dotyk Julii" - Tahereh Mafi (9/10)
Wyzwania: 2,4 cm, Główny bohater ma imię na tę samą literę co ja (ba, nawet to samo :D)

Łącznie przeczytałam 1568 stron, co daje 52 strony na dzień.


TBR
Książek na TBR jeszcze nie mam, więc nie wkleję wam tu zdjęć stosika :( Na pewno mam zamiar przeczytać "After. Płomień pod moją skórą" Anny Todd. Zapewne większość z was zna tę pozycję, bo jest to książkowa wersja fanfiction o Harry'm Stylesie. Przyznam się, sama czytałam trochę Aftera przed ogłoszeniem, że zostanie wydane. Czuję się taka fab <3 Następnym punktem do odhaczenia będzie "Miasto Popiołów" i "Mechaniczny Anioł" Cassandry Clare. Może wiecie, może nie, ale zakochałam się w stylu pisania tej autorki. No i w Jace'ie, ale co ja poradzę! Do tego moje dwie kieszonki, które już na mnie czekają, czyli "Rok 1984" George'a Orwella oraz "PS. Kocham Cię" Cecelii Ahern. Kto wie, może jeszcze skuszę się na coś od pani Richelle Mead? "Akademia Wampirów"?

Recenzja "Dotyku Julii" już niedługo na blogu ;)

1 komentarz:

  1. Bardzo ładny czerwcowy stosik i ciekawe plany na lipiec! Życzę, aby udało Ci się przeczytać wszystkie książki, które sobie zaplanujesz :)
    Pozdrawiam!
    ilmiogattonero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń