poniedziałek, 22 czerwca 2015

#6 BOOKATHON NA SZYBKO?!


Cześć!
Boże, ten post jest całkowicie spontaniczny! Przed chwilą oglądałam podsumowania BOOKATHONU u dziewczyn i postanowiłam, że też wezmę udział!

DZIEŃ 1 - Dokończ książkę, której nie skończyłeś.
"Proroctwo Sióstr" Michelle Zink. Skończyłam je DOSŁOWNIE przed chwilą, a recenzja pojawi się jutro, tak więc jutro pojawią się dwa posty z recenzjami - "Proroctwo Sióstr" i "Miasto Kości" ;)

DZIEŃ 2 - Przeczytaj książkę, która czeka na ciebie już kilka lat.
"Dary Anioła: Miasto Kości" Cassandry Clare. Tak, możecie się śmiać, że jestem taką książkoholiczką, a nie czytałam tej książki, ale naprawdę, zabierałam się za nią już kilka razy. Pierwszy raz wypożyczyłam, ale musiałam oddać, bo nie miałam czasu na czytanie, drugi raz w formie pdf i bardzo męczyło to moje oczy, później kompletnie o tym zapomniałam... ale teraz się za to zabieram!

DZIEŃ 3 - Przeczytaj książkę z gatunku, po który sięgasz najrzadziej.
Wstawiłabym tu podręcznik od fizyki, ale że na koniec roku nie chcę się dodatkowo dobijać znienawidzoną książką, wstawię "W 80 dni dookoła świata" Juliusza Verne'a, która jest z gatunku podróżniczo-przygodowego.

DZIEŃ 4 - Książka, którą wybrała dla ciebie inna osoba.
Za wybranie tej wspaniałej pozycji dziękuję mamie. Mowa o "PS Kocham Cię" Cecelii Ahern. Oglądałam już film, który baaardzo mi się spodobał, więc mam co do książki duże oczekiwanie, ale mam pewność, że pani Ahern nie zawiedzie mnie, bo jeszcze nigdy tego nie zrobiła :)

DZIEŃ 5 - Przeczytaj książkę i obejrzyj jej filmową adaptację.
Dla własnej przyjemności wstawię tu Harry'ego Pottera i Kamień Filozoficzny. Ahh, ale ja się stęskniłam za starym, dobrym Potterem. Teraz mam pretekst, żeby znowu obejrzeć i przeczytać ;)
Doszłam do wniosku, że po co mam czytać i oglądać coś, co już oglądałam i czytałam, więc dam tutaj Percy'ego Jacksona Złodziej Pioruna.

DZIEŃ 6 - Bestseller, którego jeszcze nie przeczytałaś.
"Dotyk Julii" Tahereh Mafi. Mam jakieś pojęcie i zarys fabuły w głowie, ale w gruncie rzeczy nie wiem, o czym jest ta powieść, więc jestem jej jeszcze bardziej ciekawa!

DZIEŃ 7 - Przeczytaj w czasie BOOKATHONU przynajmniej 1500 stron.
Po podliczeniu wychodzi ok. 2066 stron! Boże, nie wiem jakim cudem ja to zrobię! Ale postaram się, obiecuję ;)

Chaotyczny ten post, ale jest ;) Mam nadzieję, że wy też bierzecie udział, bo to świetna zabawa. Przypominam, że jutro pojawią się posty DZIEŃ 1 i DZIEŃ 2, ten 1 mam już wykonany, muszę tylko zamieścić dla was recenzję :)

2 komentarze:

  1. Życzę powodzenia! :) No, 2066 stron to ja nawet w miesiąc nie czytam. :P

    Pozdrawiam,
    Skrzynka Pełna Książek

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w czytaniu tych 2066 stron! Mam nadzieję, że się uda :)
    http://isareadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń