piątek, 31 lipca 2015

#16 Lipcowy book haul

Cześć!

Dziś już niestety ostatni dzień lipca, co oznacza, że już za równiutki miesiąc wracamy do szarej codzienności - szkoły, pracy i udawania, że się uczymy, kiedy za podręcznikiem od fizyki (ugh -,-) czytamy ukradkiem książkę do zrecenzowania. Mimo wszystko mamy jeszcze cały sierpień do wykorzystania i mam nadzieję, że wykorzystacie go jak najlepiej!


1. "Dary Anioła: Miasto Popiołów" - Cassandra Clare, Tę książkę kupiłam w normalnej cenie przy okazji pobytu w księgarni na początku lipca - Recenzja
2. "Rywalki" - Kiera Cass, Książka z zamówienia na Aros.pl, za którą zabrałam się jako pierwszą. Kupiona po bardzo okazyjnej cenie - Recenzja
3. "Czas żniw" - Samantha Shannon, Cudowna książka, której skończyłam już pierwszą połowę. Również z zamówienia na Arosie.
4. "Szklany Tron" - Sarah J. Maas, Arooooos.
5. "W pierścieniu ognia" - Suzanne Collins. Jestem wielką fanką pierwszej części, mam nadzieję, że ta część spodoba mi się jeszcze bardziej ;) Zgadnijcie co? Aros.
6. "Akademia Wampirów" - Richelle Mead. Czytałam baaardzo dawno temu, strasznie mi się podobała, ale nie miałam swojego egzemplarza. Kupione nad morzem za połowę ceny.
7. "W szponach mrozu" - Richelle Mead. j.w.
8. "Pocałunek cienia" - Richelle Mead. j.w.
9. "Przysięga krwi" - Richelle Mead. j.w.

To już wszystko, co udało mi się upolować w lipcu. Mam nadzieję, że jutro uda mi się wstawić Wrap up, TBR i podsumowanie lipcowego TBR. 

+ Czy tylko ja czytam pierwszą część Harry'ego Potter'a i urządzam sobie maraton filmowy? Wszystkiego najlepszego Harry!

5 komentarzy:

  1. Jaki piękny stosik! Gratuluję! <3

    Pozdrawiam,
    isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. "W pierścieniu ognia" - polecam całym serię, tak jak całą trylogię. I polecam zrobić przerwę między drugim tomem "Igrzysk" a "Rywalkami". Bo "Rywalki" to w moim odczuciu "Igrzyska" w wersji królewskiej.

    dianabookgeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pozycje! Oj, "W Pierścieniu Ognia" się nie zawiedziesz :)
    Pozdrawiam!
    /ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny lipcowy stosik :)
    Ja z Harrym mam zamiar spędzić końcówkę sierpnia i początek września. Wtedy przeczytam jeszcze raz wszystkie książki na zmianę z filmami!
    Pozdrawiam
    ilmiogattonero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem Twojej opinii na temat "W pierścieniu ognia". Według mnie to najsłabsza książka w serii. :(

    Pozdrawiam,
    Skrzynka Pełna Książek

    OdpowiedzUsuń