niedziela, 2 sierpnia 2015

#17 WRAP UP lipiec & TBR sierpień

Cześć! ♥

Kompletnie nie sprostałam swoim oczekiwaniom. Myślałam "Och, lipiec, wakacje, więc będę miała więcej czasu na czytanie". Nie wzięłam pod uwagę, czy akurat będę miała na to ochotę. "Weny czytelniczej" zabrakło mi w tym miesiącu, niektórzy wiedzą, dlaczego, niektórzy nie. Dlatego też mój wynik pozostawia wiele do życzenia. W lipcu udało mi się przeczytać jedynie trzy książki, ale mam jeszcze dwie, w których jestem trakcie.

WRAP UP

~ "Dary Anioła: Miasto popiołów" - Cassandra Clare (7/10) Wyzwania: 3,1 cm, Autor pod pseudonimem
~ "Skazani" - Alice Hill (8/10) Wyzwania: 4 cm, Została wydana w 2015 (Nie ma na zdjęciu, część "Booktour'u")
~ "Rywalki" - Kiera Cass (8.5/10) Wyzwania: 3 cm, Ma tylko jedno słowo w tytule
~ "Musimy coś zmienić" - Sandy Hall 100 stron!
~ "Czas żniw" - Samantha Shanon 178 stron!

Łącznie przeczytałam 1630 stron, co daje 53 strony na dzień.



PODSUMOWANIE TBR lipiec
Przeczytane z TBR: Miasto popiołów

TBR sierpień
Oczywistym będzie, że w tym miesiącu muszę przeczytać do końca "Musimy coś zmienić" oraz "Czas żniw". Spróbuję również przeczytać "Gra w kłamstwa", "W pierścieniu ognia" oraz "Szklany Tron". Coś czuję, że tego nie przeczytam, ale jak już wpadnę w czytelniczy nastrój, spróbuję ugryźć "Akademię Wampirów" po raz kolejny ;)

3 komentarze:

  1. Mimo wszystko gratuluję wyników. :)
    Ciekawa jestem Twojej opinii o "W pierścieniu ognia". Według mnie to najsłabsza część w trylogii, ale dużo osób bardzo ją lubi. :)

    Skrzynka Pełna Książek

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też liczyłam, że przeczytam w lipcu więcej książek. A wyszło tak, że w ostatni tydzień zrobiłam sobie całkowity odwyk od czytania. No cóż, pozostaje i sobie, i Tobie życzyć lepszego sierpnia :)
    A "Gra w kłamstwa" jest fajna, ale "Pretty Little Liars" są lepsze :D
    Pozdrawiam!
    ilmiogattonero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama też nie jestem zadowolona z lipca, jeśli mówimy o książkach, przeczytałam jedynie 6 pozycji, a nastawiałam się na więcej. W sierpniu mam jednak więcej czasu na czytanie, więc raczej się poprawię. Musimy korzystać, nim zacznie się wrzesień, prawda?

    dianabookgeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń