niedziela, 6 września 2015

#25 WRAP UP sierpień & TBR wrzesień


Hej!

Dziś mam dla was wrap up, podsumowanie sierpnia i plany czytelnicze na wrzesień. Ogólnie jestem z siebie dość zadowolona, bo przeczytałam 7 książek, co jest dość dobrym wynikiem biorąc pod uwagę, że mój lipiec nie był dość udanym miesiącem czytelniczym. Jednak pod koniec sierpnia, w ostatnim tygodniu rzeczywistość trochę mnie przytłoczyła i zaczęłam załatwiać sprawy szkolne i ogólnie przygotowywać się psychicznie na nowy rok. Pierwszy tydzień września już za nami, a ja na razie nic nie przeczytałam, więc wrzesień zapowiada się podobnie jak lipiec niestety... Więc spodziewajcie się większej ilości TAGów ;) Ale przejdźmy już do rzeczy!


WRAP UP

~ "Musimy coś zmienić" - Sandy Hall (7/10) Wyzwania: 1,8 cm, Typowy romans
~ "Czas żniw" - Samantha Shannon (9/10) Wyzwania: 3,9 cm, Napisał ktoś przed 30
~ "W pierścieniu ognia" - Suzanne Collins (9.5/10) Wyzwania: 2 cm, Ma smutne zakończenie
~ "Szklany Tron" - Sarah J. Maas (9/10) Wyzwania: 3,4 cm
~ "Akademia Wampirów" - Richelle Mead (7/10) Wyzwania: 2 cm
~ "Mały Książę" - Antoine de Saint-Exupéry (10/10) Wyzwania: 0,2 cm, W tytule jest imię
~ "Studium w szkarłacie" - sir Arthur Conan Doyle (9/10) Wyzwania: 1,6 cm, W tytule jest kolor

Łącznie przeczytałam 1973 strony, co daje 64 strony na dzień.

PODSUMOWANIE TBR sierpień
Przeczytane z TBR: Musimy coś zmienić, Czas żniw, W pierścieniu ognia, Szklany Tron, Akademia Wampirów

TBR wrzesień
Jak już pisałam, nie przewiduję tony książek do przeczytania w sierpniu, więc do TBR nie biorę sobie nie wiadomo ile, a i tak wiem, że połowy TBR i tak nie przeczytam. Jednak ze względu na to, że chcę przeczytać moje całe zamówienie z Arosa, na pierwszy ogień pójdzie "Wielki Gatsby". Mam też kilka książek z biblioteki, wypożyczone w sierpniu i jeszcze nie przeczytane. Mowa o: "Anna Karenina", "Elita", "Prawo Matki" oraz "Znalezione nie kradzione". 


Życzę wam udanego września!


12 komentarzy:

  1. Nie wiem dlaczego, ale strasznie podoba mi się tytuł "Anna Karenina" :P
    Gratuluję świetnego wyniku, ja przeczytałam piętnaście książek.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na recenzję Pandemonium Lauren Oliver!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahhah, faktycznie fajny ;P Zazdroszczę czasu na te wszystkie książki :)

      Usuń
  2. Gratulację świetnego wyniku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiadają ci się świetne wrześniowe lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znając życie nie przeczytam za wiele z wrześniowego TBR, ale dziękuję ^^

      Usuń
  4. Ładny wynik. Ja z powyższych czytałam tylko "Akademię wampirów" i "Małego księcia", a "Studium w szkarłacie" mam w planach (już od roku mam fazę na wszystko, co związane z Sherlockiem :D)
    Pozdrawiam!
    ilmiogattonero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za niedługo zabieram się za serial <3

      Usuń
  5. Uwielbiam trylogię Collins oraz "Małego Księcia", a "Eleonora i Park" w planach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po wszystkich opiniach nie chcę czytać "Eleonory i Parka". Za to baaaardzo chcę sięgnąć po "Fangirl" Rainbow Rowell <3

      Usuń
  6. Czytałam Małego Księcia i Czas żniw, za 2 tom Igrzysk planuję zabrać się niedługo.
    Udanego września!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam "W pierścieniu ognia", choć podobał mi się mniej niż pierwsza część. Dziękuję i wzajemnie!

      Usuń