sobota, 12 września 2015

#27 100 książek, które chciałabym przeczytać

Cześć wszystkim!

Dziś nie przychodzę do was z tagiem ani recenzją, ale z "100 książek, które chciałabym przeczytać". Wydaje mi się, że to dość fajny post, dzięki któremu mogłam też uporządkować te wszystkie książki, na które mam ochotę ;) Możecie pooglądać sobie okładki, lecz jeśli wolicie formę pisemną, pod spodem macie wypisane wszystkie tytuły i autorów. Zapraszam!


1. "7 razy dziś" - Lauren Oliver
2. "After. Płomień pod moją skórą" - Anna Todd
3. "Angelfall" - Suzan Ee
4. "Charlie" - Stephen Chbosky
5. "Czerwona Królowa" - Victoria Aveyard
6. "Sekret Julii" - Tahereh Mafi
7. "Fangirl" - Rainbow Rowell
8. "Girl Online" - Zoe Sugg
9. "Gra o Tron" - George R. R. Martin
10. "Kim jesteś, Sky?" - Joss Stirling
11. "Kosogłos" - Suzanne Collins
12. "Krąg" - Mats Strandberg, Sara Bergmark-Elfgren
13. "Lady Midnight" - Cassandra Clare
14. "Magisterium I: Próba Żelaza" - Cassandra Clare, Holly Black
15. "Mechaniczny Anioł" - Cassandra Clare
16. "Miasto Szkła" - Cassandra Clare
17. "Jutro" - John Marsden
18. "Monument 14. Odcięci od świata" - Emmy Laybourne
19. "Obca" - Diana Gabaldon
20. "Oskar i pani Róża" - Erick-Emmanuel Schmitt
21. "Osobliwy don pani Peregrine" - Ransom Riggs
22. "Pan Mercedes" - Stephen King
23. "Znalezione nie kradzione" - Stephen King
24. "Paragraf 22" - Joseph Heller
25. "Piąta Fala" - Rick Yancey
26. "Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta" - Claire North
27. "Pretty Little Liars. Bez Skazy" - Sara Shepard
28. "Elita" - Kiera Cass
29. "Korona w mroku" - Sarah J. Maas
30. "Wszechświat kontra Alex Woods" - Gavin Extence
31. "Złodziejka Książek" - Marcus Zusak
32. "W szponach mrozu" - Richelle Mead
33. "Kroniki Krwii" - Richelle Mead
34. "Mara Dyer. Tajemnica" - Michelle Hodkin
35. "Zakon Mimów" - Samantha Shannon
36. "Czerwień rubinu" - Kerstin Gier
37. "Król kruków" - Maggie Stiefwater
38. "Obsydian" - Jennifer L. Armentrout
39. "Niezgodna" - Veronica Roth
40. "Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa" - sir Arthur Conan Doyle
41. "Mroczne umysły" - Alexandra Bracken
42. "Powód, by oddychać" - Rebecca Donovan
43. "Co, jeśli..." - Rebecca Donovan
44. "Królowa Tearlingu" - Erika Johansen
45. "Delirium" - Lauren Oliver
46. "Cinder" - Marissa Meyer
47. "Więzień Labiryntu" - James Dashner
48. "Stowarzyszenie umarłych poetów" - Nancy H. Klainbaum
49. "Cud chłopak" - R. J. Palacio
50. "Ja, diablica" - Katarzyna Berenika Miszczuk
51. "Służące" - Kathryn Stockett
52. "Harry Potter i kamień filozoficzny" - J. K. Rowling
53. "Szeptem" - Becca Fitzpatrick
54. "Duma i uprzedzenie" - Jane Austen
55. "Wichrowe wzgórza" - Emily Bronte
56. "Szkoła latania" - Sylwia Trojanowska
57. "Czerwone jak krew" - Salla Simukka
58. "Wielki Gatsby" - Scott F. Fitzgerard
59. "Miniaturzyska" - Jessie Burton
60. "Wybacz mi Leonardzie" - Matthew Quick
61. "Wszystko, co lśni" - Eleanor Catton
62. "Lawendowy pokój" - Nina George
63. "Przegląd końca świata. FEED" - Mira Grant
64. "Anna Karenina" - Lew Tołstoj
65. "Pisane Szkarłatem" - Anne Bishop
66. "Intruz" - Stephenie Meyer
67. "Losing Hope" - Colleen Hoover
68. "Pułapka uczuć" - Colleen Hoover
69. "Maybe someday" - Colleen Hoover
70. "Cień wiatru" - Carlos Ruiz Zafón
71. "Folwark zwierzęcy" - George Orwell
72. "Zaginiona dziewczyna" - Gillian Flynn
73. "Trzej muszkieterowie" - Alexander Dumas
74. "W otchłani" - Beth Revis
75. "Bóg nigdy nie mruga" - Regina Brett
76. "Echa pamięci" - Katherine Webb
77. "Baśniarz" - Antonia Michaelis
78. "Nasze szczęśliwe czasy" - Gong Ji-Young
79. "Baśniobór" - Brandon Mull
80. "Rebeliant" - Marie Lu
81. "Utrata" - Rachel Van Dyken
82. "Dziwne losy Jane Eyre" - Emily Bronte
83. "Emma" - Jane Austen
84. "Oddam ci słońce" - Jandy Nelson
85. "Każdego dnia" - David Levithan
86. "Anna i pocałunek w Paryżu" - Stephenie Perkins
87. "Drażliwe tematy" - Neil Gaiman
88. "Byliśmy łgarzami" - E. Lockhart
89. "Szósta klepka" - Małgorzata Musierowicz
90. "The fault in our stars" - John Green
91. "Alicja w Krainie Zombi" - Gena Showalter
92. "Papierowe Miasta" - John Green
93. "Romeo i Julia" - William Szekspir
94. "Sekretne życie pszczół" - Sue Monk Kidd
95. "Dziewczyny z Syberii" - Anna Herbich
96. "Krew na śniegu" - Jo Nesbo
97. "Pochłaniacz" - Katarzyna Bonda
98. "Prawo matki" - Diane Chamberlain
99. "Black Ice" - Becca Fitzpatrick
100. "Ten jeden dzień" - Gayle Forman

Czytaliście może coś z tego? :)

7 komentarzy:

  1. Z tych książek, które wymieniłaś część już czytałam, ale także cześć chcę jeszcze przeczytać... Więc jest jeszcze trochę do osiągnięcia...

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że mamy podobny gust czytelniczy ;)

      Usuń
  2. Ciekawy pomysł na posta. Ja czytałam z powyższych może 20 książek, a na niektóre również mam chęć. I nie czytałaś jeszcze "Harry'ego Pottera" czy chcesz przeczytać ponownie? Bo jak to pierwsze, to koniecznie nadrób tę zaległość w pierwszej kolejności! :D
    Pozdrawiam!
    ilmiogattonero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? Kilka razy, ale kompletnie nic z tego nie pamiętam, więc chcę przeczytać ponownie, aby mieć już konkretne spojrzenie na tą serię ;) Mimo wszystko od kilku lat jestem zagorzałą Potterhead <3

      Usuń
  3. Ło ho ho! Sporo tych okładek :D Część z podanych tytułów czytałam m.in. Złodziejkę książek, Folwark, Romeo i Julię, Byliśmy Łgarzami, Pułapkę uczuć i coś tam jeszcze, ale nie chce mi się wypisywać (zwłaszcza, że pewnie robi Ci to niewielką różnicę, co ja czytałam :D). Ale widzę w takim razie, że mamy podobny gust ^^

    Obserwuję :)
    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie dla mnie wygląda na o wiele mniej niż 100 okładek :D Dziękuję bardzo za obserwację :)

      Usuń
  4. "Krąg" mnie nie zachwycił, ale mam nadzieję, że Tobie się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń