czwartek, 10 września 2015

#26 R.I.P it or ship it book TAG

Cześć!

Dziś mam dla was coś innego, bo book TAG. Już powoli kac ksiązkowy mija, a w moje ręce wpadł After i Maybe Someday, więc... Ugh <3 No ale bez zbędnego przedłużania zapraszam was do czytania ;) Uprzedzę też, że nikt mnie nie otagował, ale tak bardzo podobał mi się ten tag, że sama postanowiłam go zrobić. Ja również nie będę nikogo tagować, nie będę też wyjaśniać wam zasad i o co w tym chodzi, bo myślę, że każdy już wie o co biega ;)

Aria Montgomery & Chaol Westfall


Hmm, może zróbmy najpierw charakterystykę Arii. Jest to typowa artystyczna dusza, miła i grzeczna, ale i zadziorna, jeśli trzeba. Chaol to typ samotnika, który jest cichy i spokojny, ale wykazuje się dużą odwagą i jest zdolny do największych poświęceń. Myślę, że gdyby byli parą w jakiejś książce, raczej nie zwróciłabym na nich uwagi, byliby dla mnie neutralni. Jednak zważywszy na to, że Arię lubię, a Chaola ubóstwiam, daję...

SHIP IT!

Rose Hathaway & Naczelnik


Jestem totalnie za! Uwielbiam Rose za jej cięty język i pewność siebie, bardzo przypomina mi Paige, a ja uważam Paige i Naczelnika za parę idealną. Muszę przeprosić mojego kochanego Dymitra, ale...

SHIP IT!

Allie Sheridan & Alex Steward


Allie w moim odczuciu jest typową głupiutką bohaterką, kompletnie pozbawioną poczucia humoru, a jedyne co robi i jest w tym świetna, to zastanawianie się się "kogo wybrać?". Zupełne przeciwieństwo uroczego i niezwykle inteligentnego Alexa, który jest bardziej uroczy od małego szczeniaczka i babeczki w jednym. Tak więc...

R.I.P IT!

Katniss Everdeen & Jace Wayland


Tak, tak, tak! Każdy wie, że zarówno Katniss jak i Jace są najbardziej kick-ass bohaterami w całym książkowym świecie! Mam też wrażenie, że Jace mógłby trochę rozweselić swoimi sarkastycznymi żartami naszą Kat, bo jest takim trochę smutasem. Zarówno Jace poradziłby sobie na arenie, a Katniss byłaby świetną Nocną Łowczynią! Totalnie...

SHIP IT!

Celaena Sardothien & Aspen Leger


M... nieee... Każdy wie, jaka jest Celaena - jeśli coś się jej nie podoba, po prostu kogoś zabija albo bardzo okalecza. Inaczej jest w przypadku Aspena, który jest bardzo opiekuńczy i zaradny. Choć nie jest to tak, że zabiłabym, gdyby zostali połączeni, ale akurat uważam, że nie ma tu aż takiej zgodności charakterów. Więc...

R.I.P IT!

8 komentarzy:

  1. Jace i Katniss... mi jakoś nie pasują. Katniss jest bardziej odważną, twardą, rzadko uśmiechniętą, zmęczoną przez los dziewczyną, a Jace wiecznie ma jakąś ripostę, rzuca świetnymi tekstami i praktycznie nigdy nie przeszedł takiej katastrofy jak Katniss. Dla mnie ta para by się nie zgrała, ale to tylko moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust <3 Jak dla mnie świetnie by się ze sobą zgrali ;)

      Usuń
  2. W całości znam tylko Jace'a i Katniss i myślę, że mogliby stanowić ciekawą parę! :) Rose i Naczelnik to najlepsza para jaka Ci wyszła! Ship it! Mi paige także przypomina Rose z charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również chętnie zobaczyłabym Jace'a i Katniss jako parę w jakiejś książce ;)

      Usuń
  3. Katniss i Jace...
    Pasowaliby do siebie! Aż miło mi to sobie wyobrazić!

    dianabookgeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż "Igrzysk śmierci" nie lubię, to Katniss pasowałaby do Jace'a. Chyba nawet bardziej niż Clary ;)
    Pozdrawiam!
    ilmiogattonero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Clary była zawsze taka trochę głupiutka ;)

      Usuń