niedziela, 1 listopada 2015

#35 WRAP UP październik & TBR listopad


Cześć wszystkim!

Dzisiaj szybko, krótko i zwięźle - co przeczytałam w tym miesiącu i moje czytelnicze plany na kolejny! Niestety, w ubiegłym miesiącu nie robiłam takiego postu, nie zrobiłam też TBR na październik, więc nie mogę zrobić podsumowanie TBR, jak to mam w zwyczaju. Jednakże to nie jest jakiś wielki problem, bez tego też możemy zacząć! Za chwilę zobaczycie, że mój WRAP UP nie jest szczególnie... obfity, ale zdecydowanie cały miesiąc należy do J.K. Rowling, ponieważ przeczytałam aż dwie (i pół) jej książki. A powyżej piosenki, które rządziły moim październikiem!



WRAP UP

~ "Harry Potter i Komnata Tajemnic" - J. K. Rowling (10/10) Wyzwania: 1,9 cm
~ "Siłaczka" - Stefan Żeromski (lektura szkolna)
~ "Harry Potter i Więzień Azkabanu" - J.K. Rowling (10/10) Wyzwania: 2,4 cm
~ "Błękitny Karbunkuł (Przygody Sherlocka Holmesa)" - Arthur Conan Doyle (7/10) Wyzwania: -
~ "Harry Potter i Czara Ognia" - J.K. Rowling (403 strony z 759 stron)
~ "Szatan z siódmej klasy" - Kornel Makuszyński (43 strony z 276 stron)

Łącznie przeczytałam 1302 strony, co daje 42 strony na dzień.


TBR listopad

Oczywiście, jak to zwykle bywa, pierwsze na liście do przeczytanie są pozycje, których nie udało mi się dokończyć w poprzednim miesiącu - "Harry Potter i Czara Ognia" oraz "Szatan z siódmej klasy". Na konkurs, który będę miała lada dzień, muszę jeszcze przeczytać jedno opowiadanie o Sherlocku - "Cętkowana opaska". W miarę możliwości chciałabym powrócić do serii, którą już drugi raz zaczęłam w te wakacje, czyli "Akademia Wampirów", tym razem drugi tom - "W szponach mrozu". A stojące od tygodnia na mojej półce "Światło, którego nie widać" aż prosi się o przeczytanie!

A co wy przeczytaliście w październiku? :)

1 komentarz:

  1. Co przeczytałam? 9 książek, zresztą ich oceny też były nienajgorsze, więc miesiąc zaliczam do udanych. Widzę, że nie tylko mnie pochłaniają lektury... muszę jedna z nich przeczytać na środę, a tu nawet nie zaczęta... no ale przecież rozrywka jest ważniejsza niż jakieśtam nudy xD Poza tym kupiłam sobie egzemplarz "Małego księcia" także klasyka musi brać góre nad innymi książkami :D
    Świetne wyniki, życzę takichw listopadzie!
    U mnie recenzja "Oddychając z trudem"!

    OdpowiedzUsuń