wtorek, 17 listopada 2015

#43 Przygotowania do BookAThonu!

Cześć kochanii! <3

Jak zapewne wiecie (a może nie?), co kilka miesięcy organizowany jest BookAThon przez Anitę i Ewelinę. Tym razem jest to edycja zimowa, ale i tak mamy 7 cudownych wyzwań i tylko siedem dni, aby je zrealizować. Tym razem postanowiłam "działać" z dużym wyprzedzeniem, bo BookAThon rozpoczyna się dopiero 30 listopada. Jeśli chcecie się dowiedzieć więcej szczegółów o maratonie czytelniczym, zapraszam na stronę bookathon.pl! A oto moje plany na zimową edycję:

1. Książka, z czymś czerwonym na okładce (Poniedziałek, 30.11)
Tutaj wybrałam "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć", czyli książkę, którą dostałam wieki temu na Mikołajki, ale nigdy właściwie jej nie przeczytałam... Cieniutka, bo ma tylko trzydzieści bądź czterdzieści parę stron.


2. Przeczytał książkę z listy 100 tytułów BBC (Wtorek, 01.12)
"Rok 1984" wpasowuje mi się tu idealnie, bo mam to już od jakiegoś czasu, a jeszcze się za to nie zabrałam. W końcu nadarza się stosowna okazja ;)

3. Szkolna lektura, której nie przeczytałeś (Środa, 02.12)
Lektura, którą aktualnie mam, ale jeszcze jej nie przeczytałam, jest "Romeo i Julia". Mam nadzieję, że takie "przekręcenie" pytania nie narusza zasad, prawda? :P

4. Przeczytaj książkę, którą wybrała dla ciebie inna osoba (Czwartek, 03.12)
Powiedziałam mojej dobrej duszy, że w wakacje zaczęłam "Akademię Wampirów". Dobra dusza stwierdziła, że czemu nie wykorzystać okazji i nie przeczytać "W szponach mrozu", drugi tom? ;)

5. Tytuł, który zdobył nagrodę literacką (Piątek, 04.12)
Kurczę, nie mogłam znaleźć, czy akurat ta książka zdobyła jakieś nagrody, ale jestem pewna, że tak, bo to przecież podstawa klasycznej literatury! Mowa tu o "Wielkim Gatsbym" Scotta F. Fitzgerarda, który od jakiegoś czasu zalega mi na półce i czeka na swoją kolej. Jeśli wiecie, czy zdobył jakąś nagrodę, koniecznie mi napiszcie! :P

6. Przeczytaj książkę polskiego autora (Sobota, 05.12)
Na szczęście ostatnio w mojej szkole było organizowane spotkanie autorskie z Barbarą Kosmowską, gdzie miałam okazję kupić "Pozłacaną rybkę". Mam nadzieję, że pozytywnie mnie zaskoczy, bo już od jakiegoś czasu chcę zacząć "przygodę" z polskimi autorami! ;)

7. Przeczytaj w czasie BookAThonu najmniej 1500 stron (Niedziela, 06.12)
W przybliżeniu wychodzi ok. 1125 stron, dlatego trochę brakuje... Nie wiem, jak to wyjdzie, ale bardzo chciałabym jeszcze w czasie BookAThonu przeczytać ponownie "Anię z Zielonego Wzgórza".

10 komentarzy:

  1. Sama chętnie wezmę udział w tym wydarzeniu, jednak jeszcze nie wiem jakie książki wezmę :P Może w weekend pomyślę :)
    Pozdrawiam, Julka
    karmeloweczytadla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia, ambitne plany :) Czytałam "Romeo i Julię", "Wielkiego Gatsbiego" no i "Anię..." i wszystkie te książki są według mnie cudowne, więc na pewno będziesz miała miłą lekturę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ambitne plany, mam nadzieję, że napiszesz recenzję Wielkiego Gatsby'ego. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiesz, jak bardzo ci zazdroszczę, że posiadasz "Fantastyczne zwierzęta..."! Orwella na razie czytałam tylko "Folwark zwierzęcy", ale za "Rok 1984" na pewno też się w przyszłości zabiorę, bo mam zamiar skompletować całą listę BBC. Aż wstyd się przyznać, jednak "Wielkiego Gatsby'ego" jeszcze nie czytałam.
    Życzę powodzenia i mam nadzieję, że uda ci się osiągnąć cel!

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie wzięłabym w tym udział, jednak jeszcze się nad tym zastanawiam. Życzę, aby udało Ci się przeczytać te wszystkie książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To swietna zabawa brałam w niej udział na wakacjach, ale teraz nie starczy mi czasu na to także odpuszczam, ale kibicuję wszystkim uczestnikom! <3
    Nie znam żadnych z tych książek może poza Romeem i Julią ;D
    Powodzenia <3

    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Za żadne skarby nie udałoby mi się sprostać temu wyzwaniu, choćbym nie wiem, jak się starała :/ Ty jednak podejmujesz wyzwanie, podziwiam, bo w końcu "do odważnych świat należy" ^^
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna lista. Zwłaszcza "Rok 1984" bardzo polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia, ja nie biorę udziału, bo nie zdołam nawet 1 książki w tydzień przeczytać, ale mówi się trudno i żyje dalej ;) A tak z innej beczki, otagowałam cię do BOOK TMI TAG ;) Posta znajdziesz tu:
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/2015/11/book-tmi-tag.html

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięuję, kochana <3 Już się za to zabieram! :)

      Usuń