niedziela, 20 grudnia 2015

#50 All I Want For Christmas Book TAG


Cześć!

Jako że absolutnie nie czuję tegorocznych świąt, postaram się, aby chociaż na blogu zawitał bożonarodzeniowy nastrój. Przychodzę do was z tagiem, do którego niestety nikt mnie nie nominował, ale tak bardzo mi się spodobał, że musiałam go zrobić! Jeśli wam również spodoba się tak bardzo, jak mnie, a nie znaleźliście się na liście nominowanych, oczywiście również czujcie się otagowani! Są przecież święta, heloł!

1. Jakiego fikcyjnego bohatera chciałabyś znaleźć pod choinką?
Ojejku, jest ich tak dużo! Ostatnio jednak w moich myślach krąży Werner z "Światła, którego nie widać" i myślę, że to on zawładnął moim sercem w te święta <3

2. Jakiego fikcyjnego bohatera chciałabyś pocałować pod jemiołą?
Prócz Wernera? Prawdopodobnie Finnicka (Igrzyska Śmierci) bądź Alexa (Love Rosie). Nieee, to nie ma nic wspólnego z moją bezgraniczną miłością do Sama Claflina...

3. Piszesz list do świętego Mikołaja, jakie pięć książek chciałabyś dostać?
Akurat tak się składa, że napisałam "list do Mikołaja" (który w ostateczności musiałam wręczyć mamie) i napisałam w nim ok. pięćdziesiąt pozycji, z których moja mama wybrała niestety tylko cztery (oczywiście ja nic nie miałam wiedzieć o tym, jakie tytuły wybrała, ale tak się składa, że znam hasło do jej poczty i przeczytałam <całkiem przypadkiem> wiadomość z potwierdzeniem zamówienia). Jednak moje TOP 5 (oczywiście bez tych, które już wiem, że dostanę) to: "Powód, by oddychać" Rebecci Donovan, "Harry Potter i Zakon Feniksa" J. K. Rowling, "Przypadki Callie i Kaydena" Jessici Sorensen, "Gra o Tron" George'a R. R. Martina i "Obca" Diany Gabaldon.

4. W Hogwarcie jest sekretny Mikołaj, co chciałabyś od niego dostać?
Taki specjalny regał, na którym zmieści się niezliczona ilość książek (coś takiego jak torebka Hermiony). Miałby gdzieś z tyły dodatkową szafkę, oczywiście zaczarowaną. Wystarczy, żebym pomyślała o jakimś tytule i BUM! Jest w szafce ;)

5. Masz możliwość spędzenia dnia z postaciami z książek i aktorami, którzy wcielili się w nich w adaptacji filmowej. Kogo byś wybrała? 
Bardzo ciężkie pytanie - ale rozbierzmy je na części pierwsze i przeanalizujmy. Jeśli spotkałabym się z postaciami książek miałabym w trójwymiarze wizję autora, jak wyobrażał go sobie tworząc powieść. Mogłabym zadać masę pytań, poznać ich punkty widzenia i taka okazja nigdy w życiu by się nie powtórzyła. Do tego nikt by mi nie uwierzył, a po spotkaniu z aktorem raczej tak. Mimo wszystko nic nie zamieniłabym za spotkanie ze Złotym Trio! 

6. Możesz zaprosić 10 fikcyjnych bohaterów na Sylwestra. Kogo wybierasz?
Anie z Zielonego Wzgórza - już kończę lekturę po raz bodajże trzeci i nadal zadziwia mnie wyobraźnia tej dziewczyny.
Harry'ego Pottera - żeby przyniósł mi trochę fasolek wszystkich smaków i dał polatać na miotle.
Julkę - tylko bez przytulania na powitanie.
Wernera - jako gościa honorowego!
Finnicka - ale żeby na żywo był tak samo przystojny jak Sam, który odgrywał jego rolę w filmie. No a najlepiej, żeby wyglądał identycznie.
Peetę - może jakiś dobry chleb przyniesie...
Dymitr z Akademii - może trochę poduczy mnie rosyjskiego, bo ostatnio coś kiepsko mi z nim idzie...
Naczelnik - w końcu zobaczę kosmitę!
Magnusa - żeby rozluźnił trochę atmosferę swoimi nieziemskimi żartami.
Małego Księcia - z sentymentu ♥♥♥

7. Jaka postać byłaby dobrym świętym Mikołajem?
Oczywiście, że Dumbledore! Kto inny, jak nie niemal najpotężniejszy czarodziej w całym bożym świecie, który za jednym machnięciem różdżki może napełnić cztery duże stoły tak pysznym jedzeniem? Poza tym, jeśli będzie musiał płacić za to, co da, to chyba nie cierpi na brak pieniędzy. Dyrektor Hogwartu to chyba całkiem dobrze płatna posada, nie uważacie? ;)

To by było na tyle :) Nominuję:
isabelczyta.blogspot.com
be-here-now-and-forever.blogspot.com
k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com
alejaczytelnika.blogspot.com
coraciemnosci.blogspot.com

19 komentarzy:

  1. Świetny Tag! Finnick i Alex to według mnie najlepsze towarzystwo na sylwestra :D

    Pozdrawiam cieplutko, Julia
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi i pytania. Z chęcią wykonamy ten tag, ale po świętach, mam nadzieję, że nie będzie to przeszkadzać ;) Pozdrawiam ciepło, Idalia :**

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeszkadzać, no jasne, że nie, kochana <3 Również pozdrawiam!

      Usuń
  3. Zaczarowana dodatkowa szafka! Chciałabym taką mieć, każdy tytuł na wyciągnięcie ręki! No to pozwoliłaś mi się rozmarzyć! :D Pozdrawiam:)
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak! Ta półka to marzenie *.* Widzę, że jesteś takim małym psotnym elfem ;) Przed świętami nie wchodzi się do jakiś podejrzanych pomieszczeń i nie czyta się pewnych meili ;) Dzięki za otagowanie! Buziak ;*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow... miałabyś niesamowicie ciekawy sylwester z takimi bohaterami :D
    Świetne pytania i odpowiedzi :)
    Pozdrawiam serdecznie.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo interesujący tag i świetne odpowiedzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki cudowny TAG ! <3
    Przypadki Callie i Kaydena o mateńko zazdroszczę *-* :D
    Dziękuję za nominację <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny TAG! Dziękuję za nominację ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny TAG.
    A co do braku atmosfery tegorocznych świąt. Wystarczy tylko wyobraźnia:)
    Pozdrawiam! ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tym listem to rozwaliłaś mnie ;D Biedna Twoja mama :D

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dumbledore byłby spoko Mikołajem. Ooo i dostaniesz "Obcą" - ja jestem w tej serii zakochana ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki genialny TAG XD
    Ja zaprosiłabym na Sylwestra Pippi Pończoszankę- byłoby zabawnie :D A pod choinkę to bym chciała Colina z "Przeklnij ten dom" lub Tamaniego ze "Skrzydeł Lurel". Słodziaki <3
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O to prawda Finick był bardzo fajny w Igrzyskach. O dużo książek, to prawda, też bym chciała. Samych fajnych bohaterów byś zaprosiła, dołączam się do ciebie. :D
    Pogodnych i mile spędzonych świąt i super prezentów. :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. A więc nie tylko ja nie czuję jeszcze magii świąt - dobrze wiedzieć, że nie jestem sama :D Aaa .. Werner pod choinką to byłoby spełnienie moich marzeń ♥
    Pozdrawiam cieplutko i życzę Wesołych Świąt :)

    blondie-in-wonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. "Może jakiś dobry chleb przyniesie" :D hahaha w sumie prawda
    Wesołych świąt! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Dumbledore mikołajem <3 Świetny tag :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wesołych Świąt i spełnienia marzeń w nowym 2016 roku. :-) Niech ten rok będzie dla Ciebie magiczny.:-)

    OdpowiedzUsuń