sobota, 26 grudnia 2015

#52 Podsumowanie 2k15 - The New Year's Resolutions Book TAG

Cześć kochani!

Trochę smutno mi było z tego powodu, że na wszystkich blogach tak hucznie wyczekiwano Bożego Narodzenia - dziewczyny robiły różne serie i zabawy, ja na nic konkretnego nie wpadłam. Dlatego chciałabym wam to zrekompensować i zacząć odliczać dni do zakończenia roku 2015! Seria będzie się nazywać zwyczajnie - Podsumowanie 2k15 ;) 
Ten TAG to nic innego jak część tej serii. Nie widziałam go nigdzie na polskich blogach, dlatego postanowiłam samodzielnie go przetłumaczyć i po prostu wprowadzić do naszej polskiej blogosfery (o ile ktoś już tego nie zrobił, ja jednak przeszukałam wszystko i kompletna cisza). Także zaczynajmy :)

1. Autor, z którym chciałabyś rozpocząć swoją przygodę w nowym roku.
Trudno mi wybrać jednego autora, bo jest tak wielu, których książki chciałabym przeczytać... Jako że zamówiłam ostatnio "Obsydian" i coś myślę, że nie uda mi się jej przeczytać przed nowym rokiem (tym bardziej, że ma do mnie dotrzeć 30 grudnia), więc wybieram Jennifer L. Armentrout

2. Książka, którą chciałabyś przeczytać.
Żeby to tylko jedna! Jednak myślę, że teraz największą ochotę mam na "Utratę" Rachel van Dyken. Tym bardziej po tych wszystkich zachwalających ją opiniach. Ktoś z was już czytał? ;)

3. Klasyk, który chciałabyś przeczytać.
Jako że na mojej półce kurzy się już "Wielki Gatsby", a według większości uznawany jest za niezaprzeczalny klasyk, myślę, że świetnie przypasuje się do tej kategorii.

4. Książka, którą chciałabyś przeczytać po raz kolejny.
Całą serię "Dotyku Julii"! Czytam właśnie "Dar Julii" i jestem teraz kompletnie pod urokiem tej serii. Tak, jak wcześniej nie byłam do niej przekonana, teraz nie mogę się oderwać. Tym bardziej, że wszystko idzie "po mojej myśli", ale jednocześnie nie mam pojęcia, jak ta seria się zakończy. Jeśli jeszcze nie przeczytaliście pierwszego tomu, błagam, zróbcie to jak najszybciej!

5. Książka, którą masz od wieków i chcesz ją przeczytać w nowym roku.
Od wakacji na mojej półce stoją cztery pierwsze części "Akademii Wampirów". Przeczytałam pierwszy tom, ale wciąż nie mogę się zmusić, żeby sięgnąć po drugi. Także moim koniecznym to read będzie "W szponach mrozu" Richelle Mead.

6. Wielka książka, którą chciałabyś przeczytać.
Nie mam jakiejś wyjątkowo wielkiej książki, na razie największą książką na moim stosiku TBR jest "Endgame", choć nie jest aż tak bardzo gruba...

7. Autor, którego chcesz przeczytać więcej książek w nowym roku.
Cassandry Clare! Mam pierwszą część "Diabelskich Maszyn", do tego zawzięłam się, żeby w 2016 skończyć w końcu "Dary Anioła". Do tego wiem, że za jakiś czas ma wyjść "Pani Noc", co niezmiernie mnie cieszy <3

8. Książka, którą dostałaś na święta i chciałabyś przeczytać.
Tylko jedna? Hm... "Powód, by oddychać" Rebecci Donovan ♥

9. Seria, którą chciałabyś przeczytać (zacząć i skończyć).
Wiele jest takich serii, ale żeby się nie powtarzać, chciałabym zacząć serię "Pieśni Lodu i Ognia" (nic nie pomieszałam?). Czyli po ludzku po prostu "Grę o Tron" George'a R. R. Martina ;)

10. Seria, którą już zaczęłaś i chciałabyś skończyć w nadchodzącym roku.
Harry Potter! Jeszcze tylko trzy tomy!


Nominuję:
1. http://www.lustrorzeczywistosci.pl/
2. http://someculturewithme.blogspot.com/
3. http://fluff-my-life-my-amazing-story.blogspot.com/
4. http://filigranoowa.blogspot.com/
5. http://coraciemnosci.blogspot.com/

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajny tag, sama bym z wielką chęcią HP przeczytała po raz kolejny <3
    find-the-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bym chciała przeczytać znowu Pottera! Buziaki, Idalia ;*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój egzemplarz " Wielkiego Gatsby'ego " również leży na półce i się kurzy.
    Muszę to zmienić.
    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie robię tagów, ale Twój zrobię :) Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam i dziękuję za niminację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym w tym roku przeczytać jakąś książkę Musso. Magdalena Witkiewicz poleca, więc nie mam wyjścia. Poza tym planuję przeczytać "Zabić drozda", po "Idź, postaw wartownika" czuję, że muszę to zrobić. Jest to jednocześnie klasyk, który warto znać.
      Nie zamierzam ponownie czytać żadnej książki, tak wiele nowych czeka na swą kolej :)
      Od wieków na mojej półce stoi "Lot nad kukułczym gniazdem" – mam nadzieję, że w 2016 roku wreszcie uda mi się poznac tę historię.
      Chciałabym te przeczytać wielką książkę Marty Reich pod tytułem "Morderstwo i cała reszta" niestety z powodu przedłużającej się choroby w święta nie zdażyłam tego zrobić :(
      W Nowym Roku poczytam też więcej Jadowskiej, jej książki cierpliwie czekają na półce, a wkrótce premiera "Szamańskiego bluesa".
      Dostałam na Święta "Jeźdźca miedzianego", którego na pewno przeczytam!
      Dokończę też czytanie serii Emmy Chase "Zaplątani". Zostały mi dwa tomy.
      Dziękuję za nominację, miałam zrobić tak na blogu, ale już do 20 stycznia mam zaplanowane posty, a przecież Tagu noworocznego nie będę robić w lutym :P
      Pozdrawiam Cię ciepło i zapraszam do udziału w wyzwaniu Kiedyś przeczytam!

      Usuń
  5. Myślę, że te posty to na prawdę fajny pomysł :) I propsy dla Ciebie za przetłumaczenie TAGU na polski :D
    Endgame to trzeba przyznać trochę jest cegiełką! A jeśli już konkretne grubości to może Złodziejkę Książek uda się gdzieś upolować? ^^

    Pozdrawiam,
    Księgarz Cmentarny

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny TAG! Również zamierzam skończyć w tym roku "Dary anioła" - w końcu mam nadzieję, że ktoś odda je do biblioteki, a ja będę mogła trzy ostatnie części pochłonąć w ramach malutkiego maratonu. Przygoda z Jennifer L. Armentrout też mogłaby być dobrym planem na ten rok... ale oczywiście trzeba też skończyć serię "Rywalek", dokończyć wszystkie zaczęte serie i trylogie, no i jeszcze tyle nowości...
    Pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zamierzam przeczytać w końcu "Powód, by oddychać" :) A w Harrym utknęłam na razie na 5 części i końcówka czeka na swoją kolej

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku, przypomniałaś mi o Cassandrze Clare. Do tej pory nie miałam okazji sięgnąć po żadną z jej książek i muszę to zmienić. Jak najszybciej , a najlepiej w 2016 :) Tym bardziej, że "Miasto kości" czeka na półce :)

    Pozdrawiam
    przygody-mola-ksiazkowego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo kreatywny tag, chociaż sama nie lubię Nowego roku, Sylwestra i tych wszystkich noworocznych postanowień to może sama wykonam ten tag kiedyś na moim blogu. Pozdrawiam ;*
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Rebecca Donovan Bleh jak Ja nie lubię wykreowanych przez nią bahaterów. Ale to mniejsza z tym. Poza tym wiedziałam, że nie będziesz mogła oderwać się od "Daru Julii"! :)) Poza tym "Obsesja" od J. Lynn zapowiada się całkiem interesująco więc zaczniemy dobrze rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie, że przetłumaczyłaż ten TAG! Muszę pamiętać, żeby zrobić go u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi została ostatnia część AW i po prostu nie mogę się do niej zmusić, zaczarowała sie :( :D
    Grę o tron też mam w planach całą przeczytać nie dlugo ;D

    Dziekuje za nominację <3


    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny tag, z chęcią wykonam go na swoim blogu, dziękuję za nominację :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Z całego serca polecam ci całą serię "Endgame"! Uwielbiam ją, mam nadzieję, że tobie również się spodoba.:D
    czasdlaksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak! Już nie mogę się doczekać nowej serii pani Clare! Chociaż Dary anioła już dawno mam za sobą to jestem strasznie ciekawa co autorka pokaże w Lady Midnight:)
    Seria Dotyk Julii jest świetna, z tomu na tom coraz lepsza, co rzadko się zdarza. Autorka wzięła się za siebie i kolejne części są ulepszone. Pozdrawiam:)
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń