wtorek, 29 grudnia 2015

#54 Podsumowanie 2k15 - Rozpoczęte i zakończone serie w 2015!

Cześć!
Dzisiaj króciutko i bez zdjęć, bowiem opowiem wam trochę o seriach, które zaczęłam i o tych, z którymi już zakończyłam przygodę. Patrząc teraz na zakończone serie mam do siebie ogromne pretensje, że w ciągu roku (no dobra, pół, bo zaczęłam "zapisywać" to, co przeczytałam dopiero w czerwcu) zakończyłam tylko jedną serię. Dlatego za punkt honoru postawiłam sobie, żeby większość zaczętych serii skończyć w nadchodzącym 2016. 

Zaczęte:
  > "Pretty Little Liars", przeczytanych tomów: 1, pozostało: 15.
  > "Szklany Tron", przeczytanych tomów: 1, pozostało: 2
  > "Harry Potter", przeczytanych tomów: 4, pozostało: 3
  > "Czas żniw", przeczytanych tomów: 1, pozostało: 1
  > "Selekcja", przeczytanych tomów: 1, pozostało: 3
  > "Dary Anioła", przeczytanych tomów: 2, pozostało: 4
  > "Akademia Wampirów", przeczytanych tomów: 1, pozostało: 5
  > "Igrzyska Śmierci", przeczytanych tomów: 2, pozostało: 1

Zakończone:
  > "Dotyk Julii"

A wy? Jakie serie zakończyliście w 2015? :)

15 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się taka forma podsumowania ;) Pozdrawiam ;*
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczęłam bardzo wiele serii, ale czasu na ich kończenie brak :P Jednak kilka udało mi się skończyć, więc nie jest tak źle :D
    Pozdrawiam, Julka z bloga http://karmeloweczytadla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sobie za cel postawiłam „Serię niefortunnych zdarzeń”. Staroć, ale nigdy nie miałam okazji przeczytać.

    MAJUSKUŁA

    OdpowiedzUsuń
  4. Również niedawno zrobiłam takie zastawienie, ale na razie talko w Wordzie i nie wiem czy umieścić w rocznym podsumowaniu ;) Mi udało się zakończyć 20 serii, a zacząć 26.
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z serii Szklanego tronu został mi 3 tom, który niedawno wyszedł. Muszę się koniecznie za niego wziąć, bo jestem ciekawa co i jak się potoczyło:)
    Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też muszę w końcu podsumować jakie serię zakończyłam czytać :D Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm, muszę się zastanowić. Igrzyska przeczytałam od nowa... Przeczytałam duologię 'Poza czasem', trylogię 'delirium'... Więcej sobie nie przypomnę :)

    bookocholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam pojęcia jakie serie skończyłam w 2015, ani nawet jakie zaczęłam. To ciekawe pytanie do rozważenia :D Intrygująca forma podsumowania xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w Harrym Pottrze utknęłam w 5 tomie :D Pozdrawiam

    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja skończyłam "Trylogię czasu', "Poza czasem" i "Numery". Zaczęłam "Dotyk Julii" i "Selekcję" :)
    I podobnie jak Ty chciałabym je skończyć w 2016 roku, nie zostało mi dużo, więc powinnam się wyrobić w pierwsze połowie :)
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję takich wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno ukończyłam jakąś serię, ale ten rok był dla mnie rokiem "wprowadzającym" i chaotycznym, więc nawet nie wiem jakie to były tytuły ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakonczylam Dotyk Julii, Klątwę tygrysa, DM :)Też zaczęłam PLL i jestem ciekawa czy skończę czytać tą serię w tym życiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z serii to zakończyłam Hopeless i tyle ? O.o
    A nie jeszcze Trylle taaak *-*

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń