poniedziałek, 14 grudnia 2015

#48 TOP 5 ulubionych książkowych kanałów na youtube! (POLSKIE)

Cześć! ♥

Przepraszam was za malutką przerwę w blogowaniu i (PRZEDE WSZYSTKIM) w czytaniu, ale było to spowodowane niestety przepełnionym tygodniem. Nie dość, że weekendy miałam zajęte, to jeszcze nauczyciele chyba wyczuli, że mam mniejszą ilość czasu i każdy dowalił jakimś sprawdzianem, konturówką i klasówką. Korzystając z tego, że w ten jeden poniedziałek jestem w domu (dziękuję mamusiu! <3) postanowiłam wymyślić jakiś post tematyczny. Padło na TOP 5, tym razem moich ulubionych kanałów na YT! Za niedługo będzie drugi post bardzo podobny, niemal identyczny do tego. Będzie on przedstawiał moje TOP 5 kanałów anglojęzycznych ;)

TOP 5 KSIĄŻKOWYCH (POLSKICH) YOUTUBERÓW!

5. Wielki Buk
Uwielbiam Olgę głównie za jej pozytywną energię i charakterystyczne przywitanie <3 Mimo, że mamy trochę odrębne gusty czytelnicze, to mam do Wielkiego Buka ogromny sentyment, bo to dzięki niej odkryłam tą książkową stronę youtuba ;)

4. Więcej Książków
Tutaj akurat jest kwintesencja mojego gustu czytelniczego, bo obie uwielbiamy "Szklany Tron" i wszystko, co wyszło spod pióra Cassandy Clare. Tylko uwaga! Oglądanie Więcej Książków może poważnie uzależnić i doprowadzić do tego, że obejrzycie wszystkie jej filmiki w kilka godzin!

3. Martha Oakiss
To właśnie Marta zachęciła mnie do sięgnięcia po książki Arthura Conana Doyle'a, w których bez reszty się zakochałam (może nie tak bardzo jak ona, ale jednak ;). Dodatkowo ma wiele przeróżnych, niezwykle ciekawych serii, jak chociażby "Świeżynki", czyli o książkach, które mają się ukazać za jakiś czas lub inne ciekawostki z książkowego świata ;)

2. Abigail Jailette
Abi jest bardzo spokojna, ale opowiada o książkach z takim zapałem, że nie da jej się nie lubić! Zazdroszczę jej tak rozbudowanej biblioteczki, a ona co chwila dodaje coraz to nowsze book haule, w których pokazuje minimum po 20 książek... Czy można chcieć czegoś więcej? Tak, czasu na czytanie tych wszystkich cudeniek!

1. Maja K.
No i w końcu przyszedł czas na miejsce pierwsze i na kanał, od którego jestem totalnie uzależniona! Maja jest osobą, którą po prostu się kocha za to, jaka jest i kocha się wszystko, co doda na kanał. Myślę, że wszyscy znacie Maję, ale jeśli nie, to serdecznie zapraszam na jej kanał, nie pożałujecie <3 Och, nie wspomniałam jeszcze o poziomie jej filmików - jest naprawdę wysoki! Sposób kręcenia, montowania... Naprawdę, zapraszam raz jeszcze! ♥

9 komentarzy:

  1. O tak! Dziewczyny są świetne:) Ja akurat zaczęłam od kanału Darii i to dzięki niej przeczytałam Szklany tron. Bardzo lubię atmosferę polskiego booktuba, jest tak ciepło:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  2. nie oglądałam wcześniej takich kanałów, może zajrzę na któryś :D
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam wszystkie wymienione dziewczyny i jestem w nich totalnie zakochana! Pozdrawiam :*
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam je wszystkie!
    Cudowne dziewczyny :D
    Jednak moją ulubioną jest Anita z Book Reviews by Anita ;D

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Maję także kocham <3 Nie znam jednak booktuberki z trzeciej pozycji, Marthy Oakiss.
    Zaraz trzbea będzie wejść na YT i obczaić ;D

    Pozdrawiam,
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam naszego polskiego Booktuba! Jeśli jeszcze nie znasz polecam booktuberkę Ada Olczak oraz Aleksandrę Roxien. Pozdrawiam♥
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że niektóre z tych booktuberek również umieściłabym w swoim rankingu ;) Na pewno zgadzam się z pierwszym i drugim miejscem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądam wszystkie wymienione przez Ciebie i wiele więcej jak: Anitę z Book Reviews, Adriannę Olczak czy Caroline in the Bookland + jakichś 30 zagranicznych ;) - dlatego czekam na zestawienie kanaków angielskojęzycznych :) Uwielbiam Booktube ❤
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam Wielki Buk i Marthę Oakiss, reszta dopiero przede mną. Kanały oczywiście są godne polecenia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń