niedziela, 3 stycznia 2016

#56 WRAP UP grudzień & TBR styczeń

Cześć!

Dzisiaj przychodzę, jak na każdy początek miesiąca, z wrap up'em oraz TBR. Przeczytałam 4,5 książki, co jak dla mnie jest całkiem zadowalającym wynikiem. Oczywiście, mam nadzieję, że styczeń będzie jeszcze lepszy ;) Dobra, zaczynamy!

WRAP UP

~ "Opowieść Wigilijna" - Charles Dickens (10/10) Wyzwania: -
~ "Ania z Zielonego Wzgórza" - Lucy M. Montgomery (-) Wyzwania: 3 cm
~ "Sekret Julii" - Tahereh Mafi (10/10) Wyzwania: 2,9 cm
~ "Dar Julii" - Tahereh Mafi (10/10) Wyzwania: 2,6 cm
~ "Obsydian" - Jennifer L. Armentrout (250 stron)

Łącznie przeczytałam 1554 strony, co daje 50 stron na dzień.


TBR styczeń
Oczywiście, że książkami, które muszę w tym miesiącu przeczytać są moje prezenty gwiazdkowe. Przede wszystkim zależy mi na skończeniu "Obsydianu" Jennifer L. Armentrout. Następnie zabiorę się za "Powód by oddychać" Rebecci Donovan, bo jestem mega ciekawa, czym się tak wszyscy zachwycają. Na kolejny ogień idzie "Endgame", później "Mechaniczny Anioł". Jeśli starczy mi stycznia, oczywiście zabiorę się za "Papierowe Miasta" Johna Green'a ;)


A jak u was? Jaka była najlepsza książka, którą przeczytaliście w ostatnim miesiącu 2015? :)

20 komentarzy:

  1. "Papierowe miasta" i "Powód by oddychać" radzę przeczytać na początku. Są to moje dwie ukochane powieści młodzieżowe i już nie mogę się doczekać Twojej recenzji, mam nadzieję, że będzie ona tak pozytywna, jak moja. Niezłe plany masz na styczeń, w sumie ja też zaplanowałam sobie parę bestsellerów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w grudniu najlepsze było Znalezione nie kradzione Kinga. czekam na Twoją recenzję Endgame, bo sama rozważam tę lekturę. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku! :)
    Najlepsza książka, którą ja w grudniu przeczytałam to chyba "Podaruj mi miłość" :)


    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/01/podaruj-mi-miosc.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie umiem chyba stwierdzić jaka książka była najlepsza. Jednak z twojego stosiku na styczeń bardzo, ale to bardzo polecam ci "Powód by oddychać", mi osobiście nie spodobały się "Papierowe miasta" więc się nie wypowiem :)

    Pozdrawiam, Julia!
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry wynik! Muszę się w końcu zabrać za Julię, bo tak nie może być, że wszyscy czytali, a ja nie! Nie polecam "Powodu, by...", ale zawsze warto spróbować. Buziaki, Idalia ;*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio poluję na "Obsydian", jak ci się do tej pory podoba? :)
    Super książki na styczeń!

    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie skończyłam i muszę szczerze powiedzieć, że zawiódł mnie na całej linii :/

      Usuń
  7. U mnie najlepszą książką grudnia był zdecydowanie "Szklany tron"^^
    Z Twojego stosiku na styczeń najchętniej przeczytałabym "Endgame". Za sobą mam już natomiast "Mechanicznego anioła", który moim zdaniem był nieco słabszy od późniejszych przygód Nocnych Łowców :c

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyniku! Mam nadzieję, że w tym miesiącu będzie jeszcze lepiej ;) "Mechaniczny Anioł" to bardzo dobra książka, chociaż przyznaję, że do połowy trochę mnie nudziła. Ale potem jest lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też muszę się zabrać za czytanie prezentów gwiazdkowych. "Nigdziebądź" na mnie czeka :3
    Chyba "Gwiezdny Pył" mogę uznać za najlepszą książkę grudnia. Polecam- miła i przyjemna powieść fantasy.
    Pozdrawiam
    welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Złodziejka książek była (i jest) najlepsza. Czytałam Mechanicznego Anioła . Nawet podobała mi się ta książka.
    Pozdrawiam.
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Endgame to bardzo przyjemna lektura, polecam :)

    bookocholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. "Papierowe miasta" i "Endgame" polecam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepsza książka z tych przeczytanych w grudniu 2015? Hmm u mnie będą to niewątpliwie "Kroniki Bane'a" jako opowieści ze świata Nocnych Łowców ;)
    Podobały mi się też te o świątecznej tematyce np. "Księga Wyzwań Dasha i Lily" czy "Trafiony, zatopiony" -> wpasowały się w nastrój ;)
    Jeśli chodzi o twoje TBR - to proponowałbym "Mechanicznego Anioła" na jedną z pierwszych lektur stycznia, na początku tego miesiąca wejdzie serial "Shadowhunters" - fajnie było zrobić sobie dobry klimat, a ta prequelowa seria jest cudna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. O, a ja właśnie jestem w trakcie Powodu by oddychać! Tylko ja recenzje czytałam naprawdę różne. Zobaczymy. Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w grudniu skupiłam się jakoś na biografiach, ale jestem zadowolona. Trochę zaniedbałam ostatnio czytanie. Jak miło, że już wróciłam na dobre tory. :)

    MAJUSKUŁA

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeczytałaś ciekawe książki w grudniu, szczególnie dwie części trylogii Dotyk Julii, którą uwielbiam. Powodzenia w styczniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wyniku, ja właśnie zbieram się do przeczytania Dotyku Julii, bo w końcu by wypadało, natomiast do Obsydiana jakoś mnie nie ciągnie ;)
    Życzę również dobrego wyniku w styczniu.

    http://recenzje-parabatai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. I ta Julia mnie prześladuje no ;D Czemu mi się ona nie spodobała ? :( :D
    Powodzenia w styczniu! <3

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię "Anię z Zielonego Wzgórza" i "Opowieść wigilijną". Muszę w końcu sięgnąć po kolejne części o Julii, bo pierwsza bardzo mnie zaintrygowała. W planach mam także "Papierowe miasta" oraz całą serię Donovan.

    OdpowiedzUsuń