poniedziałek, 11 stycznia 2016

#58 Literackie miasteczko Book TAG

Cześć!
Dziś, przed recenzją, która jest już w przygotowaniu, przychodzę do was z tagiem, do którego nominowała mnie moja kochana Justyna :) Bez zbędnego przedłużania, zadam wam jeszcze jedno pytanie - chcielibyście kolejną odsłonę mojego "stosu książek do przeczytania"? Już od jakiegoś czasu na moim stoliku nocnym piętrzą się stosy książek, które pilnie muszą zostać przeczytane... Przejdźmy do tagu! :)

Ratusz
Hm... Kto by mógł nadawać się na burmistrza? Dla mnie najlepszym rozwiązaniem byłby Castle z "Dotyku Julii" bądź Katniss z "Igrzysk Śmierci". W sumie obydwoje "przewodzili" rebeliom, więc myślę, że posiadają zdolności przywódcze. Jestem jednak bardziej skłonna do wybrania na burmistrza Castle'a.

Sklep
Załóżmy, że będzie to sklep odzieżowy i musimy wybrać osobę, która będzie kochała ubrania. Myślę, że będzie to Sara z "Powodu by oddychać". Jeszcze nie przeczytałam całej książki i z pewnością nie zrobię tego w najbliższym czasie, ale już zdążyłam zauważyć, że ubrania to dla niej rzecz święta. Choć po namyśle mogłabym tu umieścić Wernera - kto czytał "Dotyk Julii" ten zrozumie :')

Zoo
Hm, kto lubi zwierzęta na tyle, żeby pracować w zoo? O Jezu, nie mam pojęcia... Pojadę chyba po najniższej linii oporu, bo powiem, że Hanna z "Pretty Little Liars". W końcu miała psa, co nie? :)

Klub
Myślę, że Alaska z "Szukając Alaski" genialnie odnalazłaby się w tej pracy. W końcu nie była typem spokojnej i poukładanej dziewczyny, a wybuchowej, imprezowej, podążającej swoimi własnymi ścieżkami. Tak btw, mam nadzieję, że "Papierowe Miasta" Green'a mi się spodobają!

Kawiarnia
Przepraszam, ale nie mogę się oprzeć... Rachel z serialu "Przyjaciele". Mimo że nie jest dobrą kelnerką, uwielbiam ją i  k o c h a m  "Friends", najlepszy serial pod słońcem <3 Czy tylko ja uważam, że bez Chandlera i Joeya ten serial nie był by już tak świetny? :)

Szkoła
Tu również podążę za schematem - Albus Dumbledore. Kto by nie chciał go za swojego dyrektora? Mógłby raz machnąć różdżką i niedobry kompot z kawałkami paznokci pań kucharek zmieniłby się w pyszny sok dyniowy!

Muzeum
Ross... Dobra, dosyć seriali! Może będzie to trochę na wyrost, ale do muzeum nadawałby się doktor Watson z całego cyklu o Sherlocku Holmesie. W sumie był świadkiem tej historii i ma tyle przeszedł... Tak, definitywnie sprawdziłby się w tej roli.

Szpital
Lidka z "Galopu '44", który czytałam do tej pory, ale niestety musiałam odłożyć z przyczyny pojawienia się paczki z książkami recenzenckimi. Bardzo fajna książka, szczególnie, jeśli chcemy się dowiedzieć więcej o powstaniu w Warszawie lub jeśli lubisz czytać o IIWŚ, tak jak ja :)

Bank
Maxon z "Rywalek", może to dziwne, ale uważam, że skoro ma zarządzać całym państwem, to powinien umieć również rozważnie dysponować królewskimi finansami. A może powinnam wybrać do tej kategorii jego ojca? Ale dajmy młodemu szansę, niech będzie Maxon! :)

Księgarnia
Nie mogę odpowiedzieć ja? No cóż... Uważam, że byłaby to wymarzona praca dla Katy z "Obsydianu" (recenzja już wkrótce :). Oczywiście to wszystko dlatego, że prowadzi swojego bloga recenzenckiego i myślę, że dla każdej z nas byłaby to bardzo przyjemna praca.

Autobus
A kierowcą jesteś ty! Tak, ty! Jeśli właśnie to czytasz, wyobraź sobie, że właśnie tutaj figuruje nazwa twojego bloga :)

11 komentarzy:

  1. Oj Alaska w tej pracy by się odnalazła ;) Bardzo ciekawy tag i widzę go po raz pierwszy. Pozdrawiam♥
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy tag ;) Zgadzam się, Dumbledore byłby idealny! Buziaki, Idalia :*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Klub Alaski musiałby być naprawdę fajnym miejscem :D
    No i zdecydowanie widzę Katy w księgarni, myślę, że byłaby zadowolona i w swoim żywiole:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna odsłona stosu do przeczytania - jestem na TAK ;D
    Friends najlepszy serial ever *-*
    Buu nie wielu przedstawicieli społeczności miasteczka znam :(

    Buziaki <3
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No, Maxon poradziłby sobie z bankiem, jestem tego pewna :)
    Ciekawy TAG, choć większości książek nie czytałam, to z niektórymi wyborami muszę się zgodzić. Jednak w kategorii 'sklep' dałabym Isabelle z serii Cassandry Clare, to jest osoba, która mogłaby sprzedawać własną linię ubrań ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję 'Love, Rosie'!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż wstyd się przyznać, ale nie czytałam żadnej książki, których bohaterów wymieniasz. Serio! Ale Tag badzo fajny i kiedyś sama go już robiłam i miałam z nim kupę frajdy:
    http://kreatywna-alternatywa.blogspot.com/2015/10/172-literackie-miasteczko-tea.html

    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Robiąc ten TAG u siebie nie pomyślałam o Aaronie, a on faktycznie mógłby nadawać się do sklepu z ubraniami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rachel była moją ulubienicą i autorytet, gdy byłam jeszcze mała. :D Do tego stopnia, że chciałam zmienić sobie imię na jej cześć. Lecę do autobusu! ;)

    MAJUSKUŁA

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że to bez wątpienia jeden z trudniejszych tagów książkowych.. dlatego gratuluję udanego zmierzenia się z nim ;)

    Pozdrawiam
    ksiazki-inna-rzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. "Papierowe miasta" to nawet dobra książka, choć może na dwa kolana nie powala ^^

    OdpowiedzUsuń