sobota, 13 lutego 2016

#61 TOP 5 Książek, które chciałabym zobaczyć na ekranie

Cześć!

Nie będę przedłużać, jedynie powiem wam, jak bardzo jest mi przykro z powodu, że dawno mnie tu nie było. Nie miałam ochoty na czytanie, a co za tym idzie, na blogowanie. Niemniej, dzisiaj spięłam się i postanowiłam wstawić post, który od dawna miałam w planach. Zapraszam na kolejny post z serii TOP 5, tym razem o książkach, które chciałabym zobaczyć w formie filmu/serialu.

#5 Dary Anioła: Miasto popiołów - Cassandra Clare
Tak, wiem, że powstał już film z pierwszej części, a niedawno wyszedł serial o nazwie "Shadowhunters", który skupia się na losach Clary, Jace'a i ich przyjaciół. Muszę przyznać, że nie zgadzam się z opinią większości ludzi, że film był kompletną klapą, bo mi się bardzo podobał, szczególnie obsada. Za to w "Shadowhunters" Clary działa mi tak na nerwy, że jest to aż nie do pojęcia. Jace jest okej, choć tamtego Jace'a też lubiłam, ale i tak najlepszą postacią w serialu jest Alec :D Mam nadzieję, że jednak scenarzyści zmienią zdanie i zainwestują w "Miasto Popiołów" :)

#4 Fangirl - Rainbow Rowell
Tym razem stawiam na bardzo luźną historię, którą wszyscy już dobrze znamy. Bardzo fajnie byłoby zobaczyć jakąś książkę Rowell na dużym ekranie, a "Fangirl" jest idealna na dobry film obyczajowy! Nie wiem czemu, ale bardzo lubię filmy o bliźniaczkach :P

#3 Czas Żniw - Samantha Shannon
Możliwe, że wiecie, że parę lat temu sprzedano prawa do ekranizacji tej właśnie powieści, ale (z tego co wiem) nie poczyniono jeszcze żadnych kroków do jej realizacji. Może to dlatego, że wyszły dopiero dwie (w USA chyba trzy) części serii, która ma mieć aż siedem tomów! Nie mniej jednak, gdybym dowiedziała się, że mają grać to w kinach, od razu kupiłabym bilety na premierę ;)

#2 Szklany Tron - Sarah J. Maas
Bardzo, ale to bardzo podobała mi się ta książka i bardzo chciałabym przeczytać następną część, ale nie mogę jej nigdzie znaleźć! Niemniej jednak, pierwsza część strasznie mi się podobała i uważam, że byłaby to świetna ekranizacja. Ale będę bardzo smutna, jeśli główna bohaterka nie wybierze Chaola xD

#1 Dotyk Julii
To chyba nie była dla was zagadka, bo wiecie, jak uwielbiam tą serię! Podobno rozpoczęto już jakieś działania w sprawie przełożenia historii na... serial. Osobiście uważam, że takiego typu książki lepiej przełożyć na film, ale nie będę skreślać serialu, kiedy jeszcze nie został wyemitowany. Ale mimo to strasznie się boję, że serial kompletnie nie spełni moich oczekiwań i będzie bardzo naciągany, jak to jest w przypadku wielu seriali opartych na książkach.

12 komentarzy:

  1. Dotyk Julii rozczarował mnie jako książka, ale uważam, że to świetny materiał na film. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekranizacja "Czasu żniw", o tak! ♥ Z chęcią udałabym się na nią do kina
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dary Anioła, Dotyk Julii i Szklany Tron to świetne książki. Zdecydowanie polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mm.. oglądam shadowhunters i starałam się być bardzo pozytywnie nastawiona od pierwszego odcinka mimo że wszelkiego rodzaju proma były no cóż beznadziejne ;) ale.. im dalej w las tym bardziej ta produkcja zaczyna mnie irytować, clary ze swoim brakiem jakichkolwiek umiejętności aktorskim sprawia że załamuję ręce a Jace .. myślałam że sie trochę rozkręci ale to już 5 odcinków i no nic. nie mówiąc juz nawet o relacji Jace-Clary i chemii między nimi której NIE MA. :(
    sam film Dary Anioła też mi się nie podobał więc pokładałam nadzieje w serialu bo serię pani Cassandry uwielbiam, no ale... :(
    ja tam kocham seriale i strasznie sie ciesze odkąd usłyszałam że trylogia o Julii ma zostać przeniesiona na ekran jako serial tylko szkoda że na razie chyba o tym zapomnieli bo nic w tej sprawie nie słychać :x
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie samo zdanie! Choć nadal upieram się, że filmowa adaptacja DA jest dobra, ale wiadomo, każdy ma inny gust. Może to też dlatego, że oglądałam ten film zaraz po premierze, przed czytaniem książki i nie raziły mnie w oczy te sytuacje, których w książce nie było, więc nie miałam na co się "oburzać" :P Mam nadzieję, że kiedyś powstanie ekranizacja, na jaką zasługują książki pani Clare :)
      Buziaki! :*

      Usuń
  5. Ja niestety nie czytałam żadnej z książek wymienionych przez Ciebie, więc nie wiem czy chciałabym zobaczyć ich ekranizacje :D Ale oprócz numery 4, pozostałe mam w swoich czytelniczych planach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie to ja bym się z ekranizacjami wstrzymała :| Gdyby chcieli zekranizować moją ulubioną książkę to bałabym się, że coś schrzanią ;-'
    Ale aktorzy to już co innego :3

    Pozdrawiam,
    Cmentarz Zapomnianych Książek

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam żadnej z tych książek. Ja przeważnie nie chcę ekranizacji, żeby mi czasem nie zepsuć wrażenia o dobrej książce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dotyk Julii jak najbardziej tak! Na Czas Żniw też czekam ! :D

    Moje pozycje, które chciałabym zobaczyć w kinie to Stigmata, Porwana Pieśniarka, Plaga Samobójców :D

    Pozdrawiam Iza
    Niech książki będą z Tobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obejrzałabym wszystkie, gdyby tylko powstały :) Oczywiście Shadowhunters nie liczę, bo według mnie serial jest tragiczny - też nie mogę znieść aktorki grającej Clary. Filmu nie oglądałam, bo tam już totalnie nie pasowali mi aktorzy. Uważałam, że filmowy Jace to jakaś porażka - nie chciałam sobie psuć mojego wyobrażenia tej postaci, dlatego zrezygnowałam z tej ekranizacji.
    Z wymienionych przez Ciebie książek, myślę że najlepszym materiałem na film byłby "Dotyk Julii", ale faktycznie film a nie serial. Jak zabiorą się za serial, to totalnie oleją pierwowzór - przynajmniej tak mi się wydaje. Dlatego zdecydowanie wolałabym film :) Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O, tak! Z chęcią ujrzałabym "Szklany tron" na ekranie. Uwielbiam tą książkę, kocham główną bohaterkę i całą fabułę...

    Pozdrawiam
    Przygody mola książkowego

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeczytałam prawie wszystkie wymienione przez ciebie książki i jak najbardziej się z tobą zgadzam. Spełnieniem marzeń byłoby zobaczenie na dużym ekranie ekranizacji książek "Dotyku Juli" i "Szklanego tronu". Zwłaszcza tego drugiego ;)
    Pozdrawiam :)

    http://wszystkocowiemoksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń