poniedziałek, 14 marca 2016

#69 TOP 5 ulubionych książkowych kanałów na youtube! (angielskie)


Cześć wszystkim!
Bardzo wam dziękuję za to, że... jesteście ♥ Liczba obserwatorów ciągle rośnie, więc coś czuję, że jakieś rozdanie nam się tu szykuje! Ale to chyba zrobimy na okrągłą stówkę, chyba tak będzie lepiej :) Dzisiaj przedstawiam wam kolejną odsłonę TOP 5, tym razem z drugą częścią kanałów na YouTube. Pod lupę idzie tym razem angielskojęzyczny booktube!

Ta dziewczyna urzekła mnie głównie swoim poczuciem humoru, uśmiechem i swoimi uroczymi piegami! Uwielbiam jej bookhaule i wrap up'y, a filmik z jej ogromną biblioteczką oglądam namiętnie co najmniej co kilka miesięcy. Jest to chyba pierwsza angielskojęzyczna booktuberka jaką zasubskrybowałam, więc Regan jest tu trochę za sprawą mojego sentymentu do niej :) 

Tutaj mamy przesympatyczną dziewczynę o jakże pięknym australijskim imieniu Catriona. Uwielbiam ją głównie za samą jej osobę, za jej szalony kolor włosów (dobra, teraz ma całkiem przyjemny dla oka rudy, ale ci, którzy są z nią trochę dłużej pamiętają czasy różowych włosów :D) no i oczywiście za ten przepiękny akcent! 

Mój ukochany Jesse ląduje na miejscu trzecim, a za co tak ukochany? Przede wszystkim sposób, w jaki opowiada o książkach, jego entuzjazm i sposób w jaki mówi - po prostu nie da się go nie lubić! Dodatkowo nasze gusta czytelnicze się uzupełniają, przez co jeszcze chętniej włączam jego najświeższe filmiki. Bardzo lubię też to, że nie wstawia tylko recenzji, bookhauli czy tagów, ale robi coś ponad to, szczególnie upodobałam sobie wywiady z autorami :)

Któż by nie znał Sashy Alsberg, czyli kolejnej rudowłosej piękności, tym razem nawet o polskich korzeniach! Mamy dokładnie te same gusta czytelnicze, uwielbiamy i nienawidzimy tych samych książek. Do tego jest tak pozytywną i ciepłą osobą, że przy jej filmikach zapomina się o całym bożym świecie i... po prostu się zatracasz. 

Muszę wam przyznać, że jakiś czas temu na tym honorowym pierwszym miejscu znalazłaby się Sasha, ale wtedy odkryłam Zoe - tak cudowną, niezwykłą osóbkę, że kiedy oglądam jej recenzje czy różne zestawienia mam wrażenie, jakbym znała ją od zawsze! Do tego uwielbiam jej vlogi o studiowaniu za granicą! Zdaję sobie sprawę, że jej kanał nie jest tak znany jak poprzednie, ale jeśli to czytasz, to MUSISZ zajrzeć na readbyzoe! ♥

22 komentarze:

  1. Wszystkie kanały znam i z przyjemnością oglądam. :) takie oderwanie się od nauki :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanko, skąd wiadomość, że Sasha ma polskie korzenie? Btw, świetny post - sama myśle, czy nie zrobić go u siebie ;)

    Zapraszam na konkurs u mnie na blogu i pozdrawiam! ❤️
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W room tourze Sasha pokazywała pamiątkę, którą (jak mówiła) przywiozła z wakacji u babci w Polsce. Gdzieś jeszcze chyba o tym pisała, ale nie pamiętam gdzie ;)

      Usuń
  3. Wszystkich znam i uwielbiam, a zwłaszcza Jessa i Zoe♥ A o tym, że Sasha ma polskie korzenie słyszałam i niesamowicie się wtedy dziwiłam :) Stówka to bardzo duże osiągnięcie, które będzie Twoje już niedługo!

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogółem rzadko oglądam YT, a zamierzałam to zmienić. Świetny pomysł na posta, lecę sama zajrzeć na te kanały. Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam wszystkich i uwielbiam, ale najbardziej, to chyba Sashę, bo od niej i Mai z Towartoczytać zaczęła się moja przygoda z booktubem. Sasha wspominała o polskich korzeniach na jakimś live dotyczącym jakieś książki ;) Jesse <3 Nie mogę napatrzeć się na jego biblioteczkę!

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie slyszalam o tych kanałach, ale z chęcią to zmienię.
    Pozdrawiam
    Www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  7. A moje trzy ulubione to również Sasha, Zoe, a także Grace, którą odkryłam niedawno :) Na YT znajdziesz ją pod nazwą gracewithbooksinherface ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja rzadko oglądam kanały na yt, wolę słowo pisane. Owszem mam kilka ulubionych i jedynych, których oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem i ja zaglądam na yt i podglądam jakiś książkoholików, ale ostatnio jestem oczarowana serią "Złe książki" Pawła Opydo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Youtubowe kanały dopiero przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadnego kanału nie kojarzę. Nie oglądam ani booktuberów, ani nawet youtuberów.

    http://recenzandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszych dwóch nie znam, ale teraz dołączą do tych które oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie oglądam książkowych kanałów, dlatego nie kojarzę żadnego z nich.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam jeszcze wymienionych kanałów, ale też rzadko oglądam jakiekolwiek. Myślę, że dzięki temu wpisowi choć trochę się to zmieni. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkich znam i również uwielbiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kojarzę kilka dziewczyn. Lubię od czasu do czasu posłuchać o książkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie wymienione przez Ciebie kanały chętnie oglądam i również należą do moich ulubionych :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam wszystkich i zdecydowanie rozumiem Twój wybór. Zoe oglądam już od jakiegoś czasu i uwielbiam ją! Ma w sobie to coś:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oglądam i uwielbiam wszystkich! Do twojej listy dorzuciłabym jeszcze polandbananasBOOKS (robi świetne dyskusje książkowe, w tym o Harry'm Potterze! i jest niesamowicie zabawna :D)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam żadnego O.o :(
    Za to kocham Anitę z Book Reviews by Anita <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Hm, jakoś nie jesteś fanką booktube'a... ani polskiego, ani zagranicznego :P

    OdpowiedzUsuń