czwartek, 31 marca 2016

#76 WRAP UP & BOOK HAUL MARZEC


Cześć wszystkim!
Marzec już za pasem, jeszcze tylko kwiecień, maj i praktycznie koniec nauki. No, nie oszukujmy się - czerwiec to miesiąc wagarów i wycieczek, a nauczyciele dają nam luzy w szkole, bo przecież "oceny już powystawiane". Ten rok szkolny przeleciał mi chyba najszybciej ze wszystkich dotychczasowych! Dobra, ale dosyć już o szkole, wszyscy wiemy, że już prawie koniec roku :P Ten miesiąc - patrząc na dwa poprzednie - był dla mnie jednym słowem niesamowity. W styczniu i lutym były to kwestie dwóch, max trzech książek, a tu osiem! Koniecznie zobaczcie, co udało mi się pożreć w marcu i pochwalcie się w komentarzach, co wy przeczytaliście w tym miesiącu :)

WRAP UP

1. "Najdłuższa podróż" - Nicholas Sparks (6/10)
2. "Endgame. Wezwanie" - James Frey, Nils Johnson-Shelton (9/10) Grzbiet: 3,7 cm
3. "W ramionach gwiazd" - Amie Kaufman, Meagan Spooner (7/10) Grzbiet: 3 cm
4. "Julia. Trzy tajemnice" - Tahereh Mafi (6/10) Grzbiet: 1,3 cm
5. "Papierowe miasta" - John Green (9/10) Grzbiet: 2,9 cm
6. "Utrata" - Rachel Van Dyken (4/10) Grzbiet: 2 cm
7. "Korona w mroku" - Sarah J. Maas, Grzbiet: 3,1 cm
8. "Czy wspominałam, że cię kocham?" - Estelle Maskame, Grzbiet: 2,9 cm


Najlepsza książka: "Endgame. Wezwanie", "Korona w mroku"
Najgorsza książka: "Utrata"
Wyzwanie wzrostu: 18,9 cm
Ilość przeczytanych stron: 3411
Ilość stron na dzień: 110

BOOK HAUL!

Ale nie tylko w przeczytanych, ale i w kupionych książkach marzec mi sprzyjał. W mojej biblioteczce zawitało aż dziewięć nowych książkach. Więc możecie sobie wyobrazić, jaka jestem uradowana, kiedy podliczam sobie wszystkie te wyniki na koniec miesiąca i widzę takie dobre wyniki. Jestem z siebie naprawdę dumna! #skromna. Dodatkowo chciałam wam oznajmić - jeśli jeszcze tego nie zauważyliście - że Bookblog w końcu osiągnął wymarzoną liczbę 100 obserwatorów! Dziękuję wam z całego serca, wyczekujcie na jakieś rozdanie! :D 


1. Miasto Szkła - Cassandra Clare - kupiona na początku miesiąca na Arosie ;)
2. W ramionach gwiazd - Amie Kaufman, Meagan Spooner - jw 
3. Dama Kameliowa - Alexander Dumas - piękny prezent na Dzień Kobiet od kolegi z klasy <3
4. Duma i uprzedzenie - Jane Austen - jw
5. Ania z Avonlea - Lucy Maud Montgomery - prezent wielkanocny od rodziców, zakupy robione na Arosie, znowu :P
6. Korona w mroku - Sarah J. Maas - jw
7. Czerwona Królowa - Victoria Aveyard - jw
8. Utrata - Rachel Van Dyken - jw
9. Czy wspominałam, że cię kocham? - Estelle Maskame - jw

21 komentarzy:

  1. No no! Piękne zdobycze! Dumę i uprzedzenie czytałam, powieść Maskame również, Czerwoną królową, Anie z Avonlea, Papierowe miasta i Julie trzy tajemnice również. ;D Znajdziesz większości recenzje na moim blogu ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudny stos! I równie dobry wynik! Mi udało się przeczytać o jedną książkę więcej od ciebie :) Zaczytanego kwietnia!

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,Czy wspominałam, że cię kocham? - Estelle Maskame'' zainteresowało mnie już w dniu premiery, ale dalej nie przeczytałam tej pozycji. Myślę, że może kupię ją w jakimś zestawie gdy będą wydane już wszystkie tomy tej serii, a jeśli chodzi o książki to w tym miesiącu przeczytałam jedną i jedną kończę. W 2016r. czytanie idzie mi słabo...
    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. "Koronę w mroku" muszę w końcu przeczytać!! Wynik świetny, a w stosiku same perełki :)
    Pozdrawiam i życzę zaczytanego kwietnia :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. "Papierowe miasta" u mnie również zyskały dość wysoką ocenę i jest to jedna z książek Greena, które wspominam z przyjemnością :) "Duma i uprzedzenie" czeka na mojej półce i także mam ją w najbliższych planach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też przeczytałam "Utratę" w tym miesiącu i dostała ode mnie 6/10, zawiodła mnie, liczyłam na coś więcej.
    Gratuluję wyników!
    Pozdrawiam! :)
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyników;) pamiętam z czasów szkolnych takie odliczanie - po kwietniu to już praktycznie nie na nauki itd;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję bardzo dobrego wyniku, a przy okazji życzę dużo czasu na czytanie kolejnych pozycji. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w tym miesiącu przeczytałam tylko 6 książek, ale generalnie nie jest źle :) Cudowny stosik! Ja "Endgame. Wezwanie" również pokochałam w tym miesiącu♥ I wiesz co? Zdjęcia są fenomenalne! Nie mogę się do czego przyczepić, arcydzieła ;) Pozdrawiam :*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak to prawda czerwiec to czas wagarów. :D
    No pięknie udany miesiąc miałaś. :) Same super książki i fajnie, że przeczytałaś "Koronę w mroku" :)
    "Utratę" czytałam, nawet fajna, ale przesłodzona. ::)
    Books World

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nareszcie ktoś podziela moje zdanie o "Utracie"!

      Usuń
  11. Same cudeńka! :D
    "Dary Anioła", "W ramionach gwiazd", czy "czerwona królowa" są przecudne więc zaczytanego kwietnia <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję świetnego wyniku i życzę miłego czytania nowych zdobyczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to ja w marcu poszalałam, bo przeczytałam aż 11, z czego się ogromnie cieszę, ale też dziwię. Gratuluję wyników! :)
    Paulinka z
    http://ksiegoteka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyników! Zaczytanego kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! Ja w tym miesiącu przeczytałam zaledwie 3 książki i to tylko, dlatego że potrzebowałam ich na zajęcia. Inaczej to pewnie po nic by nie sięgnęła, bo teraz jestem tylko w blogosferze.

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie słabiutko, bo przeczytałam zaledwie 4 książki, z czego jedna była lekturą ;(
    Gratuluję wyników!
    Bardzo mnie ciekawi "W ramionach gwiazd" ale widziałam tę książkę ostatnio w Empiku i miałam wrażenie, że za chwilę rozleci mi się w rękach, więc wolałam nie kupować :D
    Przepiękny stosik *.*
    Buziaki, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurczę, też chcę już Koronę w mroku! :D
    Hmm, A Endgame przede mną w najbliższym miesiącu :D
    Gratuluję wyniku i nowych zdobyczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję takich dobrych wyników :) Ja w tym miesiącu przeczytałam chyba tylko cztery książki, ale były dość masywne, więc nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeczytałam Utratę i Miasto Szkła i obie te książki bardzo mi się podobały :)

    Fluff

    OdpowiedzUsuń