sobota, 30 kwietnia 2016

#83 WRAP UP, Book Haul kwiecień & TBR maj


Cześć kochani!
Ostatni dzień kwietnia może oznaczać tylko jedno - podsumowanie miesiąca! Może nie jestem aż tak zadowolona z ilości przeczytanych książek w kwietniu, bo było ich tylko cztery, ale za to jakie perełki udało mi się w tym miesiącu zdobyć! Jako że majówka się zaczyna, a ja mam wolne już od piątku, będę zaczytywać się w tych nowościach, już nie mogę się doczekać! :) Ach, i koniecznie napiszcie, co przeczytaliście i kupiliście w kwietniu i wasze plany czytelnicze na maj! 

WRAP UP:

1. "Czerwona królowa" - Victoria Aveyard (9/10) Grzbiet: 3 cm
2. "Miasto Szkła" - Cassandra Clare (10/10) Grzbiet: 3,2 cm
3. "Mechaniczny anioł" - Cassandra Clare (10/10) Grzbiet: 2,8 cm
4. "Pozłacana rybka" - Barbara Kosmowska, grzbiet: 1,5 cm


Najlepsza książka: "Miasto Szkła", "Mechaniczny Anioł"
Najgorsza książka: "Pozłacana rybka"
Wyzwanie wzrostu: 10,5
Ilość przeczytanych stron: 1633
Ilość stron na dzień: 54 

BOOK HAUL:


1. Gra o Tron - George R. R. Martin - zamówienie z nieprzeczytane.pl, z okazji Dnia Książki :)
2. Miasto upadłych aniołów - Cassandra Clare - j.w.
3. Bractwo Pierścienia - J. R. R. Tolkien - j.w.
4. Ogień i woda - Victoria Scott - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa IUVI
5. Zanim się pojawiłeś - Jojo Moyes - efekt dzisiejszego wyjścia do księgarni. Nareszcie ją dorwałam! Cieszę się, że w tej okładce :)

TBR:

W tym miesiącu postanowiłam wziąć się za oczyszczanie moich półek z nieprzeczytanych ksiażek i postawiłam na "Słoiczek z TBR". Wychodzi na to, że maj to będzie miesiąc klasyków, bo udało mi się wylosować "Wielkiego Gatsby'ego" oraz "Damę Kameliową". Jako że w kwietniu przyszedł do mnie egzemplarz "Ogień i woda" do zrecenzowania, za tą pozycję również się zabiorę! :)

20 komentarzy:

  1. "Pozłacana rybka" to faktycznie jedna z najgorszych książek jakie miałam okazję czytać. Natomiast co do książek pani Clare nie mogło być inaczej. Są niesamowite!
    Zaczytanego maja!

    OdpowiedzUsuń
  2. O też chce w następnym miesiącu przeczytać Wielkiego Gatsbiego od września na półce leży. Gratuluje wszystkich wyników Ogień i woda bardzo mi się podobała, mam już 2 część z biblioteki na półce.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę się wreszcie zabrać za Miasto Szkła. W tym miesiącu przeczytałam 10 książek, a kupiłam aż 13 Jak dla mnie to bardzo dużo ;)
    Kochana, post świetny i oczywiście czekam na więcej <3
    Pozdrawiam z całego serduszka i zapraszam do mnie na podsumowanie Kwietnia <3
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. "Miasto szkła" serdecznie Ci polecam, ponieważ jest to chyba najlepsza spośród wszystkich części o Nocnych Łowcach. Miło mi również, że w Twoich zakupach pojawiła się książka Tolkiena - ona właśnie zapoczątkowała moją przygodę z blogosferą i naprawdę bardzo miło ją wspominam ;)
    u mnie nowa recenzja, zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo widzę moją ukochaną "Grę o tron" :D Jak miło patrzeć na taki stosik!
    Z "Czerwonej królowej" nie byłam zbyt zadowolona i teraz zastanawiam się czy kontynuować przygodę z serią.
    Życzę Ci zaczytanego maja :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wymienionych książek nie czytałam Pozłacanej rybki :) I jak na razie nie mam jej w planach do przeczytania :) Pozostałe pozycje z Wrap up czytałam i rzeczywiście, same perełki Ci się trafiły! :)
    Pozdrawiam ciepło! ♥
    http://natalie-and-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ''Zanim się pojawiłeś'' - muszę zdobyć tę książkę! Po zwiastunie filmu i dziesiątkach pozytywnych opinii, po prostu nie mogę zrobić niczego innego jak ją przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochane Dary Anioła ♥
    Powodzenia w maju ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Wynik i tak jest bardzo dobry, a "Wielkiego Gatsby'ego" sama muszę przeczytać :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielki Gatsby to bardzo dobra książka.
    Nie mam pojęcia o czym jest gra o tron, i czuję się czasami nie w temacie;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama czekam na moje "Zanim się pojawiłeś" w tej cudnej okładce, nie mogę się doczekać! :D
    Pozdrawiam serdecznie ;*
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dorwałaś "Zanim się pojawiłeś" w jakiejś osiedlowej księgarni czy Matrasie, itp? Ja nigdzie nie mogę znaleźć, więc mega Ci zazdroszczę :<

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam 1 I 4 z Wrap up ;d
    Ja właśnie skończyłam Ogień i wodę wczoraj, ale recenzja będzie gdzieś pod koniec maja :D
    Poza tym, nominowałam Cię do Read More Books Challenge :) Tutaj znajdziesz więcej informacji ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/2016/05/read-more-books-challenge-jessica.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Musze koniecznie przeczytać "Zanim się pojawiłeś" <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobre wyniki ^_^
    Ogień i wodę mam na oku, będę czekać na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  16. No no, książek przybyło w kwietniu, nie powiem, że nie. Nie pozostało mi nic innego jak oczekiwać recenzji.
    Pozdrawiam- strefawyobrazni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cztery książki to dobry wynik ;) Życzę zaczytanego maja!

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym kiedyś przeczytać "Grę o Tron", na razie jednak muszę przeczytać zaległe książki :D
    Pozdrawiam ! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wyniku. U mnie kwiecień był bogaty, bo aż 9 książek przeczytanych. W maju planuję ich jeszcze więcej :)
    Baaardzo podoba mi się Twoje zamówienie z okazji Dnia Książki, zwłaszcza ten Martin:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny wynik :D
    Pokochałam Cassandrę Clare za "Lady Midnight" <3

    OdpowiedzUsuń