wtorek, 31 maja 2016

#91 Podsumowanie maja

Cześć wszystkim!
Otóż ten miesiąc był naprawdę genialny i oby było takich więcej! 22 maja były moje urodziny, 20 targi, a pod pryzmatem przeczytanych tytułów jestem naprawdę zadowolona :) Nie dość, że było ich dosyć dużo (tak, 7 to niestety dla mnie dużo) to jeszcze prawie wszystkie były świetne (chociaż z wyborem tej jedynej najlepszej nie miałam żadnego problemu. Oczywiście jak możecie się dowiedzieć, i książek kupionych w tym miesiącu było całkiem sporo. No i chciałam jeszcze zaznaczyć, że wróciłam na Instagrama! :)

WRAP UP:

1. "Ogień i woda" - Victoria Scott (9/10) Grzbiet: 2,6 cm
2. "Wielki Gatsby" - F. Scott Fitzgerald (7/10) Grzbiet: 1,7 cm
3. "Miasto upadłych aniołów"- Cassandra Clare (8/10) Grzbiet: 2,7 cm
4. "Oblubienice wojny" - Helen Bryan (6/10) Grzbiet: 2,5 cm
5. "Zanim się pojawiłeś" - Jojo Moyes (7/10) Grzbiet: 2,8 cm
6. "Złodziej pioruna" - Rick Riordan (7/10) Grzbiet: 2,5 cm
7. "Marsjanin" - Andy Weir (10/10) Grzbiet: 2,3 cm


Najlepsza książka: "Marsjanin"
Najgorsza książka: ---
Wyzwanie wzrostu: 17,1 cm
Ilość przeczytanych stron: 2513
Ilość stron na dzień: 81

BOOK HAUL:


1. Oblubienice wojny - Helen Bryan - egzemplarz recenzencki od Grupy Wydawniczej Helion
2-6. Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy - Rick Riordan - już od dawna czaiłam się na to przecudowne wydanie Percy'ego (w ogóle jakieś wydanie Percy'ego xd) no i kiedy na stronie Galerii Książki był organizowany Zielony Piątek i przeceny sięgały -50 %, wzięłam wszystkie pięć książek. Zapłaciłam za nie coś koło sześćdziesięciu paru złotych, więc... DEAL ŻYCIA.
7. Marsjanin - Andy Weir - zdobycz z Warszawskich Targów Książki
8. Sekretne życie pszczół - Sue Monk Kidd - j.w.
9. Ja, diablica - Katarzyna Berenika Miszczuk - j.w.
10. Jeździec miedziany - Paullina Simons - j.w.
11. Baśniarz - Antonia Michaelis - moja pierwsza książka z wymiany i jak na razie jestem wymianami oczarowana!

TBR:

Na ten miesiąc zorganizowałam sobie kolejny raz kolejkę książek do przeczytania i bardzo lubię ten system - wtedy wszystko jest poukładane. Na początku dumnie stoi jedna z moich targowych zdobyczy, czyli "Ja, diablica" Katarzyny Bereniki Miszczuk. Już dawno chciałam coś polskiej autorki, a słyszałam same pochlebstwa na temat tej serii, więc czemu by nie? :) Później kolejna powieść Victorii Scott, czyli "Tytany". Jestem jej bardzo, bardzo ciekawa! Następnie książka, która na mojej półce stoi już od Dnia Kobiet... Mowa tu o "Dumie i uprzedzeniu". Później wielka i niezniszczalna "Gra o Tron", mówię wam, tak się wciągnęłam w serial, że ja cię kręcę! Następnie "Baśniarz" i "Morze potworów", a na samiuteńkim końcu "Powód, by oddychać" :)

11 komentarzy:

  1. Mamy bardzo podobne wyniki w tym miesiącu. Poza tym ja także przeczytałam "Marsjanina". :D Gratuluję Ci ich więc i życzę powodzenia z TBR-em. Zaczytanego czerwca! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam Ogień i woda tak jak i Dumę i uprzedzenie. ;) O, jeszcze Powód, by oddychać, przepiękna powieść. Jak cała trylogia. ;) A styl Miszczuk poznaję coraz lepiej. ;) Polecam od razu Drugą szansę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry wynik! Mi udało się przeczytać 14 książek i w moim wyniku również znalazło się Zanim się pojawiłeś, ale książka mnie nie porwała.

    https://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Marsjanin jest cudowny! "Zanim się pojawiłeś" właśnie czytam ale w maju już się z nią nie wyrobię haha :D niezły wynik! Stosiska także zazdroszczę, muszę w końcu upolować "Sekretne życie pszczół" :D
    find-the-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej, dlaczego szczęśliwą siódemkę określasz mianem niestety? Przecież to świetny wynik!
    A co do czytelniczych planów - Grę o tron Ci gorąco polecam, o wiele lepsza od serialu, który również uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, że "Marsjanin" tak Ci się spodobał. Mi ta książka też bardzo przypadła do gustu :D
    "Gra o tron" to coś niesamowitego - jedna z najlepszych serii jakie czytałam.
    Świetny majowy wynik. Życzę Ci powodzenia w czerwcu :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyniku;) 7 książek to sporo.
    Ja, diablica chciała mi pożyczyć koleżanka, a ja głupia nie wzięłam;/ chyba teraz muszę ją i te książkę poprosić;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem baaardzo ciekawa Marsjanina, niestety jeszcze nie przeczytałam tej (liczę, że cudownej) książki. Polecam Ci bardzo Baśniarza i Powód, by oddychać, mnie te pozycje naprawdę oczarowały, liczę że Tobie też się spodobają.:>
    Miłego dnia!:)
    http://natalie-and-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ,,Marsjanin'' podobno jest świetny, ale nie miałam jeszcze okazji się o tym przekonać. Nasze plany czytelnicze nieco się pokrywają - choć moje nie koniecznie dotyczą czerwca, a po prostu najbliższych miesięcy - gdyż też chcę przeczytać ,,Powód, by oddychać''. Podobno to całkiem wciągająca i przyjemna seria.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie wielopasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. W tym miesiącu również przeczytałam "Zanim się pojawiłeś" i "Oblubienice wojny" i obie książki zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Teraz z niecierpliwością czekam na ekranizację tej pierwszej :) "Marsjanina" jeszcze nie czytałam, ale książka czeka na mojej półce ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wynik! I jeszcze takie piękne książki! <3 :D

    OdpowiedzUsuń