niedziela, 5 czerwca 2016

#93 Rok BOOKBLOGA i BOOKSHELFTOUR!

Cześć wszystkim!

Kilka dni temu był wyjątkowy dzień. Dokładnie 3 czerwca 2015 opublikowałam swój pierwszy post na BOOKBLOG'u. Nie mogę słowami opisać dumy z siebie, że tyle wytrwałam w jednym projekcie i - przede wszystkim! - wdzięczności dla was, że mnie w tym wspieraliście. Od tej właśnie daty odwiedziliście mnie 10,5 tysiąca razy, 116 moich kochanych mordek dodało się do obserwujących, zostawiając przy tym ponad 1000 komentarzy pod opublikowanymi blisko 100 postami. Mam nadzieję, że te statystyki będą się dwoić i troić, a was przybywać! To niesamowite, ilu ludzi z tą samą pasją można zebrać w jednym miejscu! To mnie utwierdza w przekonaniu, że ludzie z książkowej blogosfery to najlepsi ludzie na świecie! Z okazji tych 365 dni tutaj, właśnie tutaj, ogłaszam wszem i wobec, że zrobiłam mój pierwszy w dziejach BOOKSHELF TOUR!

Tak właśnie wygląda półka z prawie wszystkimi książkami stricte do czytania (tzn. bez typowych nagród książkowych, typu "Dzieje Polski" czy jakieś encyklopedie, bo tego mam całą półkę do góry). Jest strasznie wąska i nie mam już na niej miejsca na książki, dlatego już niedługo zmieniam ją na przykręcane półki nad moim łóżkiem ;)

 
Ta półka jest dziwna. Jest ułożona kilkoma sposobami, więc bardzo oryginalnie xD Pierwsza jest moja ulubiona książka wszech czasów, później randomowo, później serie razem, później kolorystycznie, więc totalny rozgardiasz. Ale w praktyce wygląda to tak:

1. Marsjanin - Andy Weir
2. Ania z Zielonego Wzgórza - Lucy Maud Montgomery 
3. Harry Potter i kamień filozoficzny - J. K. Rowling
4. Harry Potter i Komnata Tajemnic - J. K. Rowling
5. Harry Potter i więzień Azkabanu - J. K. Rowling
6. Harry Potter i Czara Ognia - J. K. Rowling 
7. Miasto popiołów - Cassandra Clare
8. Miasto szkła - Cassandra Clare
9. Miasto upadłych aniołów - Cassandra Clare
10. Igrzyska Śmierci - Suzanne Collins 
11. W pierścieniu ognia - Suzanne Collins
12. Szklany Tron - Sarah J. Maas
13. Korona w mroku - Sarah J. Maas
14. Papierowe miasta - John Green
15. W śnieżną noc - John Green, Maureen Johnson, Lauren Miracle
16. Gwiazd naszych wina - John Green
17. W 80 dni dookoła świata - Juliusz Verne
18. Utrata - Rachel Van Dyken
19. Rywalki - Kiera Cass
20. Szatan z siódmej klasy - Kornel Makuszyński
21. Wybrani - C. J. Daugherty
22. Dziedzictwo - C. J. Daugherty
23. Pojedynek - Marie Rutkoski



Jak na poprzedniej półce było kilka systemów układania, tak tutaj nie ma kompletnie żadnego. Może kiedyś to zmienię, bo trochę nie podoba mi się jak te książki wyglądają, ale na razie zostanie tak jak jest, dopóki nie dostanę jakiegoś kopniaka w tyłek i nie zacznę przewracać mojego regału do góry nogami.

24. Harry Potter, książka do kolorowania
25. Mały książę - Antoine de Saint-Exupery
26. Światło, którego nie widać - Anthony Doerr
27. Czas żniw - Samantha Shannon
28. Akademia wampirów - Richelle Mead
29. Love, Rosie - Cecelia Ahern
30. Dar Julii - Tahereh Mafi
31. Endgame. Wezwanie - James Frey
32. Mechaniczny anioł - Cassandra Clare
33. Czerwona królowa - Victoria Aveyard
34. Zanim się pojawiłeś - Jojo Moyes
35. Fangirl - Rainbow Rowell
36. W ramionach gwiazd - Amie Kaufman & Meagan Spooner
37. Pozłacana rybka - Barbara Kosmowska
38. Proroctwo sióstr - Michelle Zink
39. Księga cmentarna - Neil Gaiman
40. Syzyfowe prace - Stefan Żeromski
41. Studium w szkarłacie - sir Arthur Conan Doyle
42. Wielki Gatsby - F. Scott Fitzgerald
43. Ogień i woda - Victoria Scott
44. Oblubienice wojny - Helen Bryan
45. Pretty Little Liars. Kłamczuchy - Sara Shepard
46. Czy wspominałam, że cię kocham? - Estelle Maskame

To jest akurat mój stolik nocny, a nie regał, ale tu właśnie znajduje się moja kolejka książek do przeczytania ;)

47. Powód, by oddychać - Rebecca Donovan
48. Morze potworów - Rick Riordan
49. Baśniarz - Antonia Michaelis
50. Gra o Tron - George R. R. Martin
51. Duma i uprzedzenie - Jane Austen 
52. Ja, diablica - Katarzyna Berenika Miszczuk
53. Sekretne życie pszczół - Sue Monk Kidd

Ostatnia, tym razem półka TBR. To tu znajdują się książki, których jeszcze nie przeczytałam (poukładane w kolejny stosik-kolejkę do przeczytania) no i powieści, które będę sobie odświeżać. No i jest tam kilka książek, które po prostu mi się nie mieściły nigdzie indziej :)

54. Naznaczona - P. C. Cast & Kristin Cast
55. Złodziej pioruna - Rick Riordan
56. Klątwa tytana - Rick Riordan
57. Bitwa w labiryncie - Rick Riordan
58. Ostatni olimpijczyk - Rick Riordan
59. Jeździec miedziany - Paullina Simons
60. Czarnoksiężnik z krainy Oz - L. Frank Baum
61. Dzieci gniewu - Paul Grossman
62. Dama kameliowa - Alexander Dumas
63. PS Kocham Cię - Cecelia Ahern
64. Bractwo pierścienia - J. R. R. Tolkien
65. Zakon mimów - Samantha Shannon
66. Przygody Sherlocka Holmesa - sir Arthur Conan Doyle
67. Ania z Avonlea - Lucy Maud Montgomery
68. Pocałunek cienia - Richelle Mead
69. Przysięga krwi - Richelle Mead
70. W szponach mrozu - Richelle Mead

I to właśnie cała moja biblioteczka. Od roku zbieram książki, więc 71 pozycji (na zdjęciu nieobecne są "Tytany" Victorii Scott). Jeszcze dochodzą książki z konkursów i stare powieści mojej mamy, lektury itp., więc w sumie jest ich trochę ponad setka. Dziękuję za czytanie i kocham was mocno! Abyście wytrzymali ze mną kolejny rok! xx

17 komentarzy:

  1. Gratuluję roczku! 71 książek to całkiem sporo :)
    Pozdrawiam, pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że bardzo przemyślane pozycję

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejka kocham Bookshelftoury xD masz cudną biblioteczkę :D
    No i na ten Twój roczek życzę Ci jeszcze więcej książków, więcej książków i mnóstwa książków :D
    Radości z blogowania i samych sukcesów <3

    Buziaki
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam cię do Colleen Hoover Book TaG :D
      https://coraciemnosci.blogspot.com/2016/06/colleen-hoover-book-tag.html

      Usuń
  4. O, gratuluję pierwszego i za razem bardzo udanego roku w blogowym świecie! Oby tak dalej ;) Masz bardzo fajną biblioteczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłe zbiory! :)
    Pozdrawiam serdecznie! ;)
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kolekcja. Zazdroszczę Percy'ego w nowym wydaniu, oraz Zakonu Mimów.
    Życzę udanego, kolejnego roku!
    Pozdrawiam!
    Podróże w książki

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję roku na blogu! :D Masz całkiem sporo książek. Niektóre proszą się o przeczytanie. XD
    Buziaki :*
    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń
  8. ogromne gratulacje! Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu. :)
    A Twoja biblioteczka prezentuje się naprawdę znakomicie...dużo w niej prawdziwych perełek!
    Pozdrawiam! włóczykijka z marcepanowych recenzji

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wytrwałości i życzę ci wytrwania do kolejnego roku! :D
    A książki wspaniałe - jak na rok zbierania masz ich na prawdę dużo :)
    Pozdrawiam!
    Katherine Parker - About Katherine

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuuudnie, pomimo że nie niepoukładane :D Ja preferuję tęczę w mojej biblioteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogę poprosić wszystko z Twojej biblioteczki? :D

    I gratuluję pierwszego roku bloga! Teraz do 18-stki to tylko śmignie! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję i powodzenia w kolejnym roku. wiele z tych książek chciałabym przeczytać. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję pierwszego roku i życzę dalszej wytrwałości w prowadzeniu bloga! Twoja biblioteczka prezentuje się cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję serdecznie i wejść i obserwatorów i wszystkiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna biblioteczka!
    Mam nadzieję, że też kiedyś osiągnę tyle na moim blogu, ale dopiero zaczęłam.
    Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała - http://xmysteryworldx.blogspot.com/
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie,
    Mystery

    OdpowiedzUsuń