czwartek, 30 czerwca 2016

#98 Podsumowanie czerwca

Hej wszystkim!

Dziś wyjątkowy dzień! Jest 30 czerwca i nie, nie jest to wyjątkowy dzień ze względu na mecz (choć mam nadzieję, że będziecie kibicować razem ze mną :), ale ze względu na kolejne podsumowanie czytelnicze! Ten miesiąc niestety nie równał się z poprzednim czytelniczo - przeczytałam w całości tylko jedną książkę, a drugą do połowy. Jest to naprawdę słaby wynik i nie ma co zrzucać na naukę, czy poprawianie ocen, bo w sumie musiałam poprawić tylko jeden sprawdzian. Dobra, ale wszystko wyjaśnimy na dole :) 

WRAP UP:

1. "Tytany" - Victoria Scott (8/10) Grzbiet: 2,4 cm
2. "Sekretne życie pszczół" - Sue Monk Kidd (176 stron)


Najlepsza książka: "Tytany" 
Najgorsza książka: ---
Wyzwanie wzrostu: 2,4 cm
Ilość przeczytanych stron: 510
Ilość stron na dzień: 17
Dotychczas przeczytane książki w 2016: 24,5

BOOK HAUL:


1. Tytany - Victoria Scott - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa IUVI
2. 101 najważniejszych wydarzeń w dziejach Polski i świata - nagroda na koniec roku szkolnego
3. Romeo i Julia - William Szekspir - j.w.
4. Tancerze burzy - Jay Kristoff - historia tej książki jest taka - na wycieczce do Torunia wstąpiliśmy do jednej z podmiejskich galerii i tam zajrzeliśmy do Media Markt. Dosłownie rzuciłam się na jeden z koszy, kiedy zobaczyłam na nim napis "Tania książka" i ujrzałam "Tancerzy burzy". Kosztowali mnie tylko 9,99 zł, więc polecam zaglądać do Media Markt! Kupiłam, bo widziałam, że Abi bardzo lubi tę książkę, a mamy dość podobne gusta ;)
5. Król kruków - Maggie Stefvater - to samo, co wyżej, ale tym razem z polecenia Klaudii z totallbooknerd7, również kosztowała 9,99 ;)

Niestety, mój TBR się nie zmienia od kilku miesięcy, dlatego wstawiam tylko zdjęcie:

24 komentarze:

  1. Daj spokój :D Ja nie miałam czasu w ogóle czytać :D Nie przeczytałam ani jednej książki, niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam oglądać te stosiki. <3 Ja też czasami zaglądam no Media Markt. Promocje książkowe mogą nas dopaść w każdym miejscu. :D

    Pozdrawiam,
    czytanienaszymzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nie jestem zadowolona ze swojego wyniku w czerwcu. No ale cóż, mamy wakacje, a więc i lipiec będzie dużo, dużo, dużo lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze sobie mówię: Nie ważne jest ile przeczytałaś ważne ile z tego wyniosłaś. Kochana, 1,5 książki to tez bardzo dobry wynik, a szkoła górowała w czerwcu. Teraz są wakacje i będzie dużo czasu na czytanie ;)

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na 'The Summer Reader Book Tag' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pewnością lipiec i sierpień okażą się lepsze, w końcu to wakacje! Ale nie zapominajmy, że liczy się jakość, a nie ilość, więc ważne, że "Tytany" Ci się spodobały ;) Bardzo chciałabym przeczytać "Króla Kruków", a ostatnio dowiedziałam się, że koleżanka posiada tę książkę, więc mam zamiar niedługo po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W wakacje z pewnością nadrobisz zaległości - nie ma co się przejmować, bo wiadomo, że w roku szkolnym jest różnie z czasem.
    Zatem powodzenia w lipcu!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma co się przejmować, dobrze że znalazłaś czas chociaż na te 1,5 książki. Nadchodzą wakacje, więc na pewno w przyszłym miesiącu będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka ,,Tytany" bardzo mnie intryguje. :) Całkowicie Cię rozumiem, sama miałam teraz sesję i totalny brak czasu na książki. Za to teraz rzuciłam się na nie jak wygłodniały zwierz. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze mogło być gorzej! Dobrze, że chociaż w ogóle czytałaś! Ja tez musiałam poprawić jeden sprawdzian, bo dostałam 4...
    W lipcu i sierpniu na pewno będzie lepiej!!
    Bardzo chciałabym zdobyć Tancerzy Burzy, ale jakoś tak zawsze mi z nimi nie po drodze...
    ~MrocznaKosiarka

    OdpowiedzUsuń
  10. O ile kocham Wyścig śmierci Maggie Stiefvater, o tyle przy Królu kruków strasznie się męczyłam, w ogóle mi się nie podobała, ale ciebie może bardziej zainteresuje. Strasznie zazdroszczę ci Tancerzy Burzy, też znam tę książkę z poleceń Abi i mam na nią ogromnę ochotę, chyba będę musiała zacząć chodzić do Media Marktu ;) Trzymam kciuki, żeby udało ci się nadrobić czytanie w wakacje!

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tam, nadrobisz to we wakacje :D Będziesz miała duuużo czasu na czytanie ;) Ale według mnie to i tak dobry wynik, bo niektórzy wcale nie czytają :(
    Pozdrawiam ! ;* Dolina Książek
    PS: Zostaję u Ciebie na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też mam TBR cały czas ten sam od kilku miesięcy, ale mam nadzieję, że w wakacje się z nim uporam. I również planuję przeczytać teraz "Grę o tron".

    Pozdrawiam ciepło, bookworm z Książkowoholizm :>

    OdpowiedzUsuń
  13. "Tytany" kuszą :) koniecznie muszę w końcu przekonać się o co tyle hałasu :)
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Powód by oddychać - cudowna... <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę mnóstwo czasu na czytanie w wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też nie miałam czasu czytać przez połowę czerwca dopiero przez ostatnie dni czerwca przeczytałam 3 książki w trzy dni akurat wtedy były upały więc było za gorąco na inne czynności :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój czerwiec był niestety bardzo słaby :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście mecz oglądałam, kibicowałam i płakałam, ale jestem dumna z naszej drużyny. To był piękny mecz <3 A Ronaldo miałam ochotę przez cały ten czas coś zrobić z tą jego buźką, tak mnie wnerwiał.
    W czerwcu przeczytałam siedem książek i jestem bardzo zadowolona :)
    Zaczytanego lipca! :D
    Pozdrawiam Tris *.* z http://hopebravestory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jeżeli chodzi o czerwiec to nie było tak źle, ale najlepiej też nie, jeżeli patrzę na inne miesiące :)

    P.S. Świetny blog, obserwuję i będę wpadać częściej ;)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - kilk!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przejmuj się, są rzeczy ważne i ważniejsze 😊 W lipcu będzie lepiej!
    A zdobyczy zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę "Króla kruków" oraz "Tancerzy burzy" :D :D
    Świetny blog, będę wpadać częściej! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. "Powód by oddychać" okazał się dla mnie bardzo nudną książką z irytującą główną bohaterką, także osobiście odradzam. Ale żeby nie popaść w pesymistyczne klimaty- "Baśniarz" za to warty jest Twojej uwagi. Chociaż po skończeniu możliwe, że najdą Cię smutne myśli. Ale warto, bo książka o takim klimacie i z takim poprowadzeniem akcji, to mistrzostwo. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nasze życie jest jak drogi polskie nigdy nierówne XD
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę "Króla kruków"! Sama koniecznie muszę mieć tę książkę ;)
    Życzę dużo czasu na czytanie w lipcu ;)

    OdpowiedzUsuń