niedziela, 31 lipca 2016

#108 Podsumowanie lipca 2016

Cześć kochani!

Dziś ostatni dzień lipca, więc pomyślałam, że zrobiłabym małe podsumowanie. Może nie był to miesiąc tak dobry jak myślałam, ale zdecydowanie nie najgorszy. Wiecie, mimo że od ponad miesiąca mam wakacje, mam strasznie mało czasu na czytanie. Kocham książki, ale nie chcę ograniczać puli moich rozrywek tylko do czytania, więc wychodziłam i korzystałam z wolnego ile się dało. Coś, z czego jestem bardzo zadowolona to książki kupione w tym miesiącu - jest ich mało, ale za to upolowałam wszystkie w naprawdę atrakcyjnych cenach!


1. Sekretne życie pszczół - Sue Monk Kidd ★★★★★★★☆☆☆
2. Ja, diablica - Katarzyna Berenika Miszczuk ★★★★★☆☆☆☆☆
3. Tancerze burzy - Jay Kristoff ★★★★★★★★★☆
4. Mroczniejszy odcień magii - V. E. Schwab ★★★★★★★☆☆☆
5. 316 stron "Króla Kruków" Maggie Stiefvater

Najlepsza książka: Tancerze burzy
Najgorsza książka: Ja, diablica
Wyzwanie wzrostu: 10,4 cm
Ilość przeczytanych stron: 1910
Ilość stron na dzień: 62
Dotychczas przeczytanie książki w 2016: 28,5 


1. Mroczniejszy odcień magii - V. E. Schwab - musiałam mieć tę książkę w dniu premiery, także 11 lipca złożyłam swoje zamówienie na Aros.pl :)
2. Siła trucizny - Maria V. Snyder - wygrzebana na jednym z nadmorskich kiermaszy za jedyne 12 zł :)
3. Tak blisko... - Tammara Webber - również na kiermaszu, tym razem tylko 9,99!
4. Dawca - Lois Lowry - w końcu znalazłam coś dla siebie w biedronkowym koszu, za jedyne 7,99. Ten miesiąc to zdecydowanie miesiąc przecen!

Trochę teraz o statystykach!

Liczba wyświetleń w miesiącu: 2515
Najchętniej czytany post: Sekretne życie pszczół (583 odsłony)
Komentarze: 246
Liczba postów: 9
Nowi obserwatorzy: 40

20 komentarzy:

  1. Zazdroszczę "Mrocznego odcienia magii"! Też poluję na tę książkę i mam nadzieję, że przy najbliższych książkowych zakupach się w nią zaopatrzę. ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że "Ja, diablica" Ci się nie podobało :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zawsze sobie mówię, że będę czytać mniej, że w tym miesiącu nieco odpuszczę, ale mi to nie wychodzi :D Tak jak i w czerwcu przeczytałam 9 książek,jeśli jesteś ciekawa jakie, zapraszam tutaj :) http://szczerze-o-ksiazkach.blogspot.com/2016/07/ksiazkowe-podsumowanie-lipca.html

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie książki, które w tym miesiącu przeczytałaś koniecznie i ja muszę przeczytać. Najbardziej interesują mnie ''Tancerze burzy'' oraz ''Król kruków''.
    Naprawdę świetne statystyki bloga :)
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że miałaś świetny miesiąc! :D
    Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też muszę wybrać się do Biedronki na te wyprzedaże. Może trafię na coś ciekawego:)
    pelnapasji.blogspot.com
    Obserwujemy? Zacznij i daj znać u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mroczniejszy odcień magii - bardzo poluję na tę książkę :D Jej okładka jest po prostu boska!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z powyższych książek czytałam tylko "Ja, diablica", tyle że mi bardzo się spodobała :D
    http://lowczyniksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wynik, kochana! Bardzo bym chciała przeczytać 'Króla Kruków', ale nigdzie nie mogę go dorwać :D
    Życzę zaczytanego Sierpnia! <3

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na 'Maybe Someday - Colleen Hoover - recenzja' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezły wynik jeśli chodzi o ilość przeczytanych stron! W tym tygodniu pojawi się podobny post u mnie blogu, zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco ;)
    http://timeofbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Statystyki... masz więcej wyświetleń w tym miesiącu niż ja przez cały czas obecności mojego bloga xD
    A jak chodzi o książki, to z chęcią przeczytałabym "Tancerze burzy".
    Pozdrawiam ;)

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. "Król kruków"... Też chcę! T.T
    Naprawdę "Ja, diablica" to najgorsza książka? Co prawda czytałam ją dano temu, ale nie wydawała mi się wtedy aż taka zła. :p

    Pozdrawiam cieplutko
    http://pierwsza-strona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Ci wyniku ja w tym miesiacu przeczytałam 7 książek :) Zastanawiam się nad przeczytaniem serii Ja diablica ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyników! Ja właśnie zaczęłam czytać "Króla kruków" i jak na razie zapowiada się całkiem dobrze. Reszty książek niestety nie czytałam, ale jestem bardzo ciekawa "Mroczniejszego odcienia magii" ;)
    Życzę zaczytanego sierpnia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z najniższą oceną "Ja, diablica" >D! Tancerzów burzy muszę przeczytać! Koniecznie.
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ostatnio ochotę na "Króla Kruków" :) Świetne statystyki!
    Pozdrawiam
    bojakochamczytacksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny wynik!
    Oby w sierpniu było równie świetnie!

    Pozdrawiam gorąco!
    Isabelle West z Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wyniku i tak wysokich statystyk! :)
    Życzę zaczytanego sierpnia!
    Pozdrawiam!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę promocji, bo mnie wszystkie w lipcu ominęły ;c

    OdpowiedzUsuń