wtorek, 27 grudnia 2016

#124 Podsumowanie 2k16 - rozpoczęte i zakończone serie w 2016 roku!


Cześć!

Chyba nie przywykliście do codziennych postów, co? Haha, ja też nie :P Ale im więcej tym lepiej :) Dzisiaj przychodzę do was z bardzo króciutkim postem, bo podsumujemy sobie wszystkie serie, które przeczytałam w 2016 - które dopiero zaczęłam, skończyłam czy dokańczałam. Koniecznie pochwalcie się seriami, które wy przeczytaliście i napiszcie swoje plany na przyszły rok! :) No i absolutnie powinniście napisać w komentarzu absolutnie cudowną serię, którą odkryliście w tym prawie minionym 2016 :)

Rozpoczęte w 2015 (pochylone są te, z którymi ruszyłam się w '16):
  > "Pretty Little Liars", przeczytanych tomów: 1, pozostało: 15
  > "Szlkany Tron", przeczytanych tomów: 2, pozostało: 3
  > "Harry Potter", przeczytanych tomów: 4, pozostało: 4
  > "Selekcja", przeczytanych tomów: 1, pozostało: 4
  > "Dary Anioła", przeczytanych tomów: 4, pozostało: 2
  > "Akademia Wampirów", przeczytanych tomów: 2, pozostało: 4
  > "Igrzyska Śmierci", przeczytanych tomów: 2, pozostało: 1

Zakończone w 2016:
  > "Prawo Mojżesza" Amy Harmon (2 tomy)
  > "Czas Żniw" Samantha Shannon (2 tomy)

Rozpoczęte w 2016:
  > "The Raven Cycle", przeczytanych: 1, pozostało: 3
  > "Wojna Lotosowa", przeczytanych: 1, pozostało: 1
  > "Wiktoria Biankowska", przeczytanych: 1, pozostało: 2
  > "Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy", przeczytanych: 1, pozostało: 4
  > "Zanim się pojawiłeś", przeczytanych: 1, pozostało: 1
  > "Ogień i woda", przeczytanych: 1, pozostało: 1
  > "Diabelskie maszyny", przeczytanych: 1, pozostało: 2
  > "Czerwona Królowa", przeczytanych: 1, pozostało: 1
  > "Dimily", przeczytanych: 1, pozostało: 3
  > "Zatraceni", przeczytanych: 1, pozostało: 2
  > "Endgame", przeczytanych: 1, pozostało: 1
  > "Obsydian", przeczytanych: 1, pozostało: 6
  > "Jeździec miedziany", przeczytanych: 1, pozostało: 2

17 komentarzy:

  1. Niezłe statystyki. :D Ja w 2016 odkryłam trylogię Kroniki Świata Wynurzonego, którą gorąco polecam.:3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, dużo masz tych rozpoczętych serii. Ja sama chyba nie chcę robić takiego podsumowania, bo coś czuję, że byłoby ich o wiele więcej ;) Koniecznie skończ serię o Wiktorii Biankowskiej. Jest niesamowita! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja odkryłam twórczość Joe Abercrombiego. Gość pisze bardzo dobre i klimatyczne fantasy. Jak dotąd przeczytałam trylogię "Pierwsze prawo" i jeszcze jedną książkę osadzoną w tym samym uniwersum, będę czytać dalej. Jest jeszcze cykl "Pola dawno zapomnianych bitew" Roberta J. Szmidta, fajna polska space opera. Jego największą wadą jest to, że powstały dopiero dwa tomy, na resztę trzeba poczekać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post, ale pewnie zajął troszkę czasu, aby to wszystko pozbierać w jedność ;)
    Zapraszam do siebie
    http://timeofbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawi mnie „Prawo Mojżesza” oraz „Czas żniw”. Natomiast podobnie jak Ty nie skończyłam jeszcze serii Lux, Selekcji oraz Igrzysk Śmierci, a także kontynuacji „Zanim się pojawiłeś”.
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ukończyłam tylko 4 serie z tych, które wymieniłaś ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam pierwszą część Pretty Little Liars, ale mnie nie wciągnęła tak, abym zapoznała się z resztą. Ale oglądam serial :) Czytałam kiedyś też Akademię Wampirów, ale nie dokończyłam serii, więc chciałabym na nowo ją zacząć, mam nadzieję, że mi się to uda. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Diabelskie maszyny bardzo polecam! Ja niestety do serii w tym roku, a raczej końcówce mam pecha. Zaczęłam Szeptem, ale nawet nie wiem czy je skończę. Jednak zaczęłam też Harrego Pottera i jestem w nim obłędnie zakochana!
    Pozdrawiam
    Biblioteka Tajemnic

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się udało przeczytać przede wszystkim wspaniałą trylogię ,,Więźnia Labiryntu''!
    Dary Anioła czytałam już dawnoo. ;p
    Niedługo może uda mi się przeczytać ,,Ogień i Wodę'' także nie mogę się doczekać :D
    PS. Jak to zostało Ci do przeczytania 3 tomy Szklanego Tronu? Jaka jest piąta część? Czy może czytałaś te prequele?
    Pozdrawiam! :)
    http://magia-ksiazek-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaliczam także zbiór nowelek "Zabójczyni", dlatego 5 :)

      Usuń
  10. Ja też zrobiłam sobie takie zestawienie i się przeraziłam, bo w 2016 roku zaczęłam 35 serii, a skończyłam 8 ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że ruszyłaś z bardzo ciekawymi seriami :) Sama kilka z nich mam w planach :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Selekcji została mi Korona i dodatek. ;d
    DIMILY, DM, LUX (jest pięć części, nie 6 czy 7 jak Ty tam napisałaś. ;) ) , Zanim się pojawiłeś oraz Ogień i woda są już za mną. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do serii LUX zaliczam 5 podstawowych części, jak i "Oblivion", czyli dodatek z perspektywy Daemona ;)

      Usuń
  13. Super wynik :D
    W tym roku przypadkiem trafiłam na cykl Wybranych i totalnie mnie w sobie rozkochał <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już nie mogę się doczekać premiery trzeciego tomu "Czerwonej Królowej". Niby tyle schematów, ale jednak książka bardzo mi się podobała :) Kruczy Cykl też zaczęłam w tym roku, ale szczerze, to pierwsza część jakoś szczególnie mnie nie zachwyciła i prawdopodobnie nie będę kontynuować serii. Ogólnie to ja mam zawsze ten problem, aby dokończyć rozpoczęte serie, ale Tobie życzę powodzenia w wyczytywaniu tych brakujących tomów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow niezły wynik ;) Z tych, które wymieniłaś to zaczęłam 7 serii, a zakończone mam 2 ;p

    zabookowanyswiatpauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń