wtorek, 21 marca 2017

#138 Nowości od Grupy Wydawniczej Foksal!

Nie wiem jak to się dzieje, ale większość książek, które darzę wyjątkową sympatią (m.in. "Król Kruków", "Szklany Tron", "Tancerze burzy") są wydawane właśnie przez Grupę Wydawniczą Foksal. Uwielbiam książki, które wydają i dlatego właśnie dzisiaj opowiem Wam o dwóch nowościach (z czego jedna nie do końca jest nowością, ale to później ;), które oferuje nam właśnie ta grupa. Mam nadzieję, że tak jak ja jesteście okropnie ciekawi!


Jedni ścigają się by wygrać, inni by przeżyć…
Listopad to wyjątkowy miesiąc na klifach Skarmouth. To czas Wyścigu Skropiona, w którym liczy się tylko to aby dojechać na grzbiecie dzikiego wodnego konia do mety. Niektórym się to udaje. Inni umierają.
Dziewiętnastoletni Sean Kendric jest niezwyciężony. Jeśli się czegoś boi to na pewno nie pozwoli sobie na okazanie lęku.
Puck Connolly jest zupełnie inna. Nigdy nie chciała się ścigać, jednak los nie zostawił jej wielkiego wyboru. Jest pierwszą w historii dziewczyną, która bierze udział w wyścigu. I zupełnie nie spodziewa się tego, co się wydarzy…
~***~
Jestem bardzo ciekawa tej premiery. "Wyścig Śmierci" został już wcześniej wydany, ale z tego, co się orientuję, w chwili obecnej jest nie do zdobycia. Dużo osób go chwali, także koniecznie muszę przekonać się na własnej skórze!


Imperium burz to piąty tom bestsellerowej serii Szklany tron, która podbiła serca milionów czytelników na całym świecie.
Prawa do adaptacji „Szklanego tronu” wykupiło studio Mark Gordon Company (m.in. „Ray Donovan” i „Grey’s Anatomy”). Ekranizacją serialu zajmie się Mark Gordon Company. Autorką scenariusza ma być Kira Snyder, pilotażowy odcinek wyreżyseruje Anna Foerster.
~***~
Dla dobra własnego i waszego użyłam opisu, który nie zdradza ani krztyny tego, co znajdziemy w "Imperium Burz". Przede mną jeszcze tom 3 i 4, ale myślę, że zdążę nadrobić! :) Tak btw, możemy poświęcić chwilkę i pogadać o tym, jak świetnie będzie zobaczyć "Szklany Tron" na ekranie? Mam nadzieję, że nie zepsują aktorów i całej akcji, tak jak to zrobili w "Shadowhunters". 

A wy, na co czekacie najbardziej? :)

13 komentarzy:

  1. "Imperium burz" obowiązkowo! Ależ nie mogę się doczekać tej książki :D
    "Wyścig śmierci" czytałam w poprzednim wydaniu. Ta nowa okładka jest średnia.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam książek żadnej z tych autorek i w najbliższym czasie raczej się to nie zmieni :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie na piąty tom szklanego tronu, już nie mogę się doczekać!
    Pozdrawiam :)

    oddam-ci-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na obie *.* Ze Szklanym tronem jestem aktualnie na trzecim tomie i kurcze, to jest mega :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo bardzo bardzo czekam na Imperium burz <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę się doczekać piątej części "Szklanego tronu"
    Pozdrawiam
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś żadna "nowość" mnie nie zaciekawiła, ale może i dobrze. Przeczytam jakąś książkę z mojej listy.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście uwielbiam to wydawnictwo, gdyż tak jak u ciebie wiele książek jakie wydaja ogromnie mi się podobają lub mnie ciekawią <3 DLatego ich kocham!!!
    Ksiażki Maggie jeszcze przede mną choć jej cykl drżenie mam już na półce. Wyścig śmierci również ogromnie mnie ciekawi <3
    Za imperium burz niestety się jeszcze nie zabiorę gdyż nie czytałam jeszcze poprzednich tomów i nie zanosi się zbytnio na to bym w najbliższym czasie to nadrobiła :P
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej odpuszczę sobie te książki, przynajmniej na razie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie przeczytałabym "Wyścig śmierci". Chociaż, przyznam szczerze, dużo bardziej podoba mi się stara okładka. A "Szklany tron" już niedługo zacznę czytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety, ale nic tu dla mnie nie ma :(

    Pozdrawiam,
    Lady Spark
    [kreatywna-alternatywa]

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety ja nic z "nowości" nie przwczytam. Ale w sumie to dobrze nadrobię książki z mojej listy.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń