poniedziałek, 3 kwietnia 2017

#139 Ulubione postacie Disney'a!

Cześć i czołem!

Dawno mnie tu nie było, wiem i przepraszam, ale ostatnimi czasy mam niesamowicie złe samopoczucie, a ostatnią rzeczą, którą chciałam robić było (niestety) blogowanie i czytanie książek (o czym przekonacie się w bardzo lichym podsumowaniu miesiąca). Mam jeszcze kilka zaległych recenzji do napisania, ale postanowiłam, że po tym moim małym spadku aktywności warto wkroczyć znowu na luźno, z czymś niezobowiązującym. Jak pewnie wiecie, jestem ogromną fanką produkcji Disney'a. Jak na disneyfreaka przystało, mam i swoje ulubione postacie, które w tym poście postaram się wam przedstawić! :)


Nie wiem, czy wiele innych osób postawiłaby tę postać na jakimkolwiek podium, ale dla mnie Mike jest najlepszy! Ta bajka to część mojego dzieciństwa, pamiętam, jak razem z bratem włączaliśmy ją z płyty i oglądaliśmy we dwójkę. Do tej pory - choć jesteśmy już dorośli - mówimy do siebie tekstami z tej właśnie bajki. Jest to raczej film stworzony do rozbawienia widza, ale i tak oryginalni bohaterowie zapadają w pamięć (szczególnie Mike)!


Czy jest tu ktoś, kto by nie oglądał w życiu "Króla Lwa"? Nie ma? W takim razie bardzo się cieszę, bo jest to bajka, którą każdy powinien poznać. Cudowni bohaterowie (jak widzicie, moje serce skradł Simba, ale równie dobrze mogłabym wstawić tu mój ulubiony team wszech czasów czyli Timona i Pumbę) i jeszcze ta muzyka! 


Pocahontas mogę oglądać w kółko i w kółko, i wiem, że nigdy mi się nie znudzi. Kocham ten film głównie ze względu na ścieżkę dźwiękową, ale sama historia jest również inspirująca. Uwielbiam ship Johna i Pocahontas, ale sama Indianka jest również świetną bohaterką, bardzo odważną i niezwykle mądrą.


Nie mogę stwierdzić, która disneyowska produkcja jest moją ulubioną, ale wiem, że "Mulan" jest w tym rankingu bardzo, bardzo wysoko. Samą tytułową bohaterkę podziwiam za spryt, odwagę i męstwo, którego u większości mężczyzn brakuje. "Mulan" sama w sobie łączy nutkę humoru, ale jest przede wszystkim dająca do myślenia i pouczająca.


Jeśli już o nutce humoru w "Mulan" mówimy, to przedstawiam wam mój numer jeden w ulubionych postaciach Disney'a - Mushu. Jedyna w swoim rodzaju smoko-jaszczurka, która swym niezwykłym poczuciem humoru potrafi zjednoczyć sobie całą armię. Wiadomo, nie zawsze jego pobudki są dobre, ale zawsze jego egoistyczne decyzje w ogólnym rozrachunku ratują całe Chiny ;)

15 komentarzy:

  1. Te postacie, które wymieniłaś, dla mnie są spoko, ale jakoś nie nadzwyczajne. Aż se chyba sama napiszę taki post, ja mam mnóstwo ulubionych postaci. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha - Mushu jest najlepszy! <3 Najwspanialsza smoko-jaszczurka jaka kiedykolwiek pojawiła się na ekranie <33
    Mulan jest jedną z moich ulubionych bajek Disney'a i ulubiona księżniczka z dzieciństwa. :')
    Postaci z bajki na 5 miejscu nie kojarzę - chyba tego nie oglądałam.
    Król Lew to klasyk - nie znam osoby, która by go nie oglądała. :)
    A Pocahontas oglądałam baardzo dawno temu i chyba muszę sobie odświeżyć tę bajkę. :)
    Pozdrawiam! :)
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oficjalnie kocham ten post!
    Mushu jest najlepszą smokojaszczurką na całym bożym świecie. Ship Pocahontas i Jonh też jest jednym z moich ulubionych i byłam bardzo niezadowolona, gdy obejrzałam drugą część! Simba, kochany Simba, zawsze płaczę jak Mufasa umiera a mały Simba go woła.:( a Mike też uwielbiam!
    Bajki Disney'a nigdy mi się nie znudzą, więc dzięki ci za taki cudowny post!<3

    oddam-ci-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Mike'a! <3 U mnie zdecydowanie stanąłby on na pierwszym miejscu w całym rankingu. No bo jak można go nie kochać? :D
    Katherine Parker - About Katherine

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahh uwielbiam wszystkie postacie ktore wymieniłaś <3 Król lew najpiękniejsza bajka dzieciństwa :)

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie Simba rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Król lew" po prostu kocham tą bajkę ♥ Simba ♥♥ Ale tak, Timon i Pumba też są niesamowici XD ♥ Ja tam nigdy nie lubiłam Mike'a, chyba całej bajki nawet nie lubiłam XD Pocahontas i Mulan, są świetne, uwielbiam te postacie. A Mushu, chyba nie trzeba wiele mówić, jest genialny! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Simba to zdecydowanie mój faworyt wśród przytoczonych przez Ciebie. Uwielbiam "Króla lwa" i marzy mi się, aby zobaczyć też musical (w którym, nawiasem mówiąc, jest trochę genialnych piosenek niewykorzystanych w animacji - Accantus świetnie się za to zabrali, chociażby Shadowland czy Czas żreć). W wakacje, które już niedługo (zakończenie roku za trzy tygodnie :p - pozdrawia maturzystka) mam zamiar odświeżyć sobie produkcje Disneya - te starsze, klasyczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mushu! <3 Uwielbiam go! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Simbę <3 Resztę postaci po prostu lubię, moja lista pewnie wyglądałaby całkiem inaczej :p

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja najbardziej chyba lubię Meridę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. OJ chyba to nie moje klimaty, zatrzymałam się na "Królu Lwie " :), ale mam córkę, która wkracza w wiek bajek więc napewno nadrobię.
    Piękny blog , piękny post. Piękne recenzje. Dodaję do obserwowanych i jeśli masz ochotę to zapraszam do mnie

    pozdrawiam

    czytankanadobranoc.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  13. Zauważyłam słowo DISNEY i nie mogłam tego przegapić!!! Jestem jedną z największych fanek bajek (w tym Disney'a) na świecie xDDD <3
    Mushu to mistrz!!!! xDD <33
    Jejku, ja nie wiem, jakie są moje ulubione postacie, uwielbiam tyle bajek i tylko bohaterów, że wybór jest kurczę niemożliwy :( :( :( Może kiedyś nad tym przysiądę i zrobię swoją listę xDD <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Król Lew to moja ukochana bajka Disneya! ♥
    Do tej pory płaczę, jak moja siostra ją ogląda :(
    #TeamSimba xD ♥

    Obsession With Books

    OdpowiedzUsuń