środa, 24 maja 2017

#145 Wszystko o serialach

Pisanie dla was generalnie sprawia mi wiele, wiele radości, ale pisanie o serialach to radość dwa razy większa. Ostatnio na lifestylowym youtubie zobaczyłam strasznie dużo tego tagu, a że pytania są świetne, a i ja chciałam od dłuższego czasu napisać coś o wszyściutkich serialach, które oglądam, to stwierdziłam, że to tak idealny. Pytań jest 13, nie będę nikogo tagować, bo ktoś może kompletnie nie lubić seriali, ale jeśli tag wam się podoba, to czujcie się otagowani (koniecznie napiszcie, że przeze mnie!). Przyznać się, kto jeszcze traci na to cholerstwo całe noce?

1. Ulubiony serial?
Pytanie, które wolałabym pozostawić bez odpowiedzi, ale jednocześnie po to są tagi, żeby odpowiadać na wszystkie pytania. Gdybym miała wybierać (serce mi się kraje, uwierzcie) to postawiłabym na klasyk, czyli Pamiętniki Wampirów. Choć za kandydatów na to stanowisko możecie uważać Grę o Tron i Pretty Little Liars. TVD kocham za świetnych bohaterów (Damoooooon) i klimat. No i to był drugi bądź trzeci serial, który zaczęłam w życiu oglądać, więc sentymencik trochę jest :)
Znalezione obrazy dla zapytania damon gif

2. Ulubiona serialowa postać?
No nieeee, kolejne takie pytanie. Hm... Wypisałam sobie wcześniej wszystkich ulubionych bohaterów i muszę powiedzieć, że jakieś 95% to mężczyźni. To chyba świadczy o moim mało damskim światopoglądzie. Myślę, że wcisnę tutaj Stilesa Stilinskiego z Teen Wolfa. Chyba nie ma tu osoby, która by go nie znała i nie kochała. Jego po prostu nie da się nie lubić, jest mądry, uroczy. Kiedy jest z Derekiem to po prostu miód na moje serce, a Stydia to ship życia.
Znalezione obrazy dla zapytania stiles and derek gif

3. Ulubiona serialowa para?
Ostatnia linijka u góry. Plus Ezria, kocham ich całym serduchem!
Znalezione obrazy dla zapytania ezria gif
Boże, Ezra jest taki przystojny
4. Serial, który oglądasz aktualnie?
Pewnie wielu z was się zdziwi, niektórzy nie (bo wielu z was polecało mi ten serial po mojej mało pochlebnej opinii o pierwszym odcinku), ale oglądam teraz... Sposób na morderstwo. Tak, tak, jednak się przekonałam i macie rację - serial świetny, uzależnia, a Laurel i Frank to jedna z par, przy których "scenach" po prostu czuję motylki w brzuchu. W skrócie opowiada o pewnej pani adwokat i jej uczniach, którzy muszą zatuszować pewne morderstwo, a w międzyczasie muszą nadal rozwiązywać bardzo zajmujące sprawy. Idealny serial dla kogoś, kto interesuje się prawem (#me).
Znalezione obrazy dla zapytania how to get away with murder gif
Dobra, Conorem też nie pogardzę. Szkoda, że jest gejem

5. Serial, który obejrzałeś więcej niż jeden raz?
Pretty Little Liars! Ten serial daje mi tyle inspiracji, że oglądałam go naprawdę miliony razy. Nie wiem, zawsze, jak lubię jakąś postać, która np. dobrze się uczy, od razu czuję w środku taką motywację, żeby też dużo się uczyć. Dodatkowo za każdym razem, kiedy oglądam te odcinki, odkrywam jakieś nowe wskazówki, a w serialu takim jak ten, wskazówki to kluczowa sprawa.
Znalezione obrazy dla zapytania pretty little liars gif

6. Serial, do którego przekonałeś się dopiero po kilku odcinkach?
SKAM. Nie wiem, jak u was, inni skamowicze, ale mnie osobiście norweski w tle straszliwie przeszkadzał. Po prostu irytował mnie, bo nie jest angielskim, dodatkowo na początku serialu panowała jakaś dziwna atmosfera. Ale brnęłam dalej, bo hype musiał być zasłużony. Nie zorientowałam się nawet, jak szybko pokochałam ten serial i język norweski!
Znalezione obrazy dla zapytania skam gif

7. Serial, który przestałeś oglądać po kilku odcinkach?
Zdecydowanie (myślę, że dużo z was odpowie podobnie) Shadowhunters. Gra aktorska jest prawie tak zła jak efekty specjalne. Postacie są dla mnie zbyt wyrysowane i po prostu wszystko mi tu nie pasuje. Wiem, że film również nie ma wielu fanów, ale ja osobiście bardzo lubię "Miasto Kości" jako film i Lily Collins (jak dla mnie, oczywiście) dużo bardziej pasuje do Clary.
Znalezione obrazy dla zapytania shadowhunters alec gif
Czy możemy zatrzymać się na chwilę i po prostu napawać się tym, jak bardzo Alec jest przystojny?

8. Serial, który najbardziej Cię bawi?
Nie wiedziałam, czy wybrać na to miejsce Lucyfera czy może jednak postawić na starych, dobrych Przyjaciół. Obydwa śmieszą mnie do łez, Lucyfer jest jedną z najlepszych postaci jakie kiedykolwiek pojawiły się na srebrnym ekranie, a team Joey i Chandler pozostanie w moim sercu do końca moich dni. Teraz rozumiecie, że nie mogę wybrać jednego!
Znalezione obrazy dla zapytania lucifer gif
Okej, dobra, już wszyscy wiedzą, że mam poważny problem z przystojnymi aktorami
9. Serial, który skłania do refleksji?
Nie będę ani trochę oryginalna, jeśli powiem Trzynaście powodów, ale niestety to jedyny serial, który aktualnie przychodzi mi do głowy. Nie muszę mówić, o czym opowiada, bo już o tym pisałam w ostatnim podsumowaniu miesiąca, ale powiem tylko, że naprawdę zaczęłam myśleć nad tym, co mówię i co robię w stosunku do innych ludzi. Staram się bardziej stawiać na ich miejscu, a dopiero później osądzać. Osobiście też bardzo utożsamiłam się z Hanną, bo ją też raniły takie "małe rzeczy" i dzięki serialowi zrozumiałam, że tak właściwie każdy ma takie sytuacje, w których po prostu nie daje już rady.
Znalezione obrazy dla zapytania hannah baker gif

10. Serial na leniwe po południe?
Osobiście po południu (czyli po szkole), kiedy mam już dość wysiłku umysłowego, lubię pooglądać sobie coś rozrywkowego, odmóżdżającego, ale jednocześnie żeby nie był to głupi serialik bez fabuły. Tutaj przypasuję dość mało znany serial (tak mi się wydaje, ale jeśli go znacie, koniecznie mi napiszcie) Pokojówki z Beverly Hills. Jest zabawny, luźny, ale jednocześnie cała fabuła opiera się na morderstwie. Życie latynoskich pokojówek nie zawsze jest nudne, prawda? Osobiście dawno go nie oglądałam, ale kiedyś na pewno nadrobię!
Znalezione obrazy dla zapytania devious maids gif

11. Serial na długie wieczory?
Kiedy już jestem odmóżdżona po moim popołudniowym relaksie, czas na coś bardziej absorbującego. Nie ma bardziej wymagającego skupienia serialu od Gry o Tron, dlatego to właśnie wam polecę. Niestety, nie możecie być bardzo rozkojarzeni podczas oglądania go, a ja osobiście muszę mieć humor na GoT'a, ale nie pożałujecie, obiecuję. Świetna akcja, bohaterowie po prostu cud, miód, malina no i atmosferka - pierwsza klasa!
Znalezione obrazy dla zapytania game of thrones gif

12. Serial Twojego dzieciństwa?
Uh, na to musiałabym poświęcić osobny post. Przygody Merlina, Hannah Montana. Czarodziejki, Skazany na śmierć (koniecznie muszę obejrzeć nowe odcinki!)...
Znalezione obrazy dla zapytania prison break gif
13. Serial, w którym najbardziej chciałabyś zagrać?
A w którym ja bym nie chciała zagrać? Osobiście wolałabym jednak zagrać w czymś fantastycznym, bo uważam, że fajnie byłoby zobaczyć na ekranie jak np. latam na miotle albo rzucam na kogoś zaklęcie. Ale najlepiej by było, jakby połączony był z serialem historycznym, bo pochodziłabym sobie w tych ich średniowiecznych, pięknych sukniach. Co nam z tego powstaje? Oczywiście, jedyne w swoim rodzaju Reign! Co prawda nikt tam nie lata, ale suknie są.
Podobny obraz
Dobra, wy wiecie, co chcę tu napisać
Seriale, które oglądam, ale nie wymieniłam ich w tagu:
1. Jane the Virgin
2. The Originals
3. Riverdale
4. Faking it
5. Plotkara
6. Once upon a time
7. Orange is the new black
8. Outlander
9. W garniturach
10. Dynastia Tudorów
11. Stranger Things
12. Tajemny krąg

Chcielibyście post o serialach, które planuję obejrzeć? Co wy oglądacie? :)

21 komentarzy:

  1. Na dobry serial, w przypadku Shadowhunters trzeba poczekać do drugiego sezonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mało oglądam seriali... Wolę czytać książki. Mam dwa ukochane seriale: Outlander i Poldark: Wichry losu - widzę, że pierwszy oglądałaś, w takim razie serdecznie polecam Ci ten drugi. Obecnie czekam na trzecie sezony wyżej wymienionych i od czasu do czasu zerkam na odcinki Chirurgów - lecę od początku i jestem na 3 sezonie, może do końca studiów mi się uda skończyć XD Muszę Cię rozczarować, jest jedna osoba, która nie zna Stilesa z Teen Wolfa. TO JA! Bo nie znam Teen Wolfa. Co do Shadowhunters to... serial ogólnie jest okropny, ale mam dla niego odrobinę sympatii bo uważam, że aktorzy zostali 1000000 razy lepiej dobrani WIZUALNIE do postaci książkowych niż w filmie Dary Anioła. Szkoda, że nie szło to w parze z umiejętnościami aktorskimi.... Przygody Merlina to również mój serial z dzieciństwa :D Podobnie jak Ty oglądałam też Dynastię Tudorów i Once Upon a Time :D

    Pozdrawiam, Oktawia
    Babskie Czytanki

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł! Może sama się kiedyś skuszę, jednak boję się, że będę miała w niektórych pytaniach z wyborem jednej pary, czy jednego bohatera, i nie będę mogła się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wooow, dużo tych seriali tutaj xD
    Kiedyś oglądałam Pamiętniki i PLL, ale stwierdziłam, że straszne tasiemce się z nich zrobiły i porzuciłam oglądanie. :D
    Stydia <3333 Najlepsi są!
    Ooo i z całego serca polecam ci The 100 - Bellamy to życie <33
    Pozdrawiam! :)
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, a myślałam, że ja oglądam dużą ilość seriali ;P A najlepsze jest to, że z wymienionych oglądam tylko "Pamiętniki wampirów", "Pretty Little Liars" i "Grę o Tron" - dwa pierwsze przerwałam w trakcie, bo się znudziłam. A z tych wymienionych na końcu oglądam: "Orange is the new black", "Outlandera" i "Plotkarę", którą też przerwałam.
    Zaciekawiłaś mnie "Pokojówkami z Beverly Hills" - chyba obejrzę sobie pierwszy odcinek ;)
    A seriale, które ja bardzo lubię to "iZombie", "Gotham", "The Last Man on Earth", Breaking Bad", "Synowie anarchii" - te dwa ostatnie niestety już skończyłam.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznaje się, ja też potrafię spędzać nad serialami długie godziny (często właśnie w nocy) :D Z tych wymienionych przez Ciebie kilka oglądam, a niektóre mam już za sobą.
    Jeśli chodzi o Skam to na początku, przez dwa albo trzy pierwsze odcinki, trochę nudziła mnie fabuła i też nie mogłam się wciągnąć, ale potem dosłownie przepadłam. Obejrzałam trzy sezony w zaledwie dwa dni.
    Gdybym miała wybrać ulubioną serialową postać, to byłoby mi naprawdę trudno, ale chyba też postawiłabym na Stiles'a. Uwielbiam go!
    Shadowhunters na początku też bardzo mi się nie spodobało. Efekty specjalne czy gra aktorska były na naprawdę niskim poziomie, jednak postanowiłam dać temu serialowi szansę i tak jakoś wyszło, że nadal go oglądam :D W drugim sezonie sytuacja wygląda już nieco lepiej, choć nadal nie jest to serial najwyższych lotów.
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. TVD trzymało poziom przez kilka sezonów, później niestety spadło z podium. Obejrzałam do końca z sentymentu, jednak na chwilę obecną uważam, że Pierwotni są kilka poprzeczek wyżej!
    PLL oglądałam, ale w międzyczasie przerwałam i teraz zupełnie nie wiem już na którym sezonie i odcinku przerwałam.
    Poza tym oglądam jeszcze The Fosters i na tym koniec, brak czasu... :(
    aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Widze, że mamy podobny gust :D Oglądałam ( i oglądam) wiekszość z wymienionych seriali :)

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. "Pamiętniki z Wampirów" oglądałam do trzeciego sezonu, potem nie mogłam przebrnąć przez kolejne odcinki, ale kiedyś mam zamiar nadrobić braki, bo nadal mam do niego sentyment. Pokochałam dwa sezony całym serduchem. Ezra i Aria <3 cudowna para, ale to co się dzieje a aktualnym sezonie doprowadza mnie do szału. Bardzo współczuje Arii. Reign bez Basha to nie to samo, cały czwarty sezon mam do nadrobienia, oprócz chyba kilku pierwszych odcinków. Jeżeli podobały Ci się "Pokojówki..." to bardzo polecam "Gotowe na wszystko". Merlina nadal oglądam, mam do tego serialu wieeeelki sentyment.I Once upon a time <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie oglądam seriali... Ale jak chodziłam do podstawówki to uwielbiałam oglądać brazylijskie telenowele. ;) Zbuntowani, Zbuntowany anioł, itp.

    OdpowiedzUsuń
  11. Do Skam też się przekonałam po kilku odcinkach, ale to dlatego, że na początku strasznie mnie nudził. Obecnie mam do nadrobienie bardzo dużo seriali i nie wiem kiedy znajdę na to czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę, nigdzie nie widziałam tego tagu, ale jest świetny! :D Obecnie nie oglądam żadnych serialów, bo jeszcze nie przestawiłam się na pomaturalny tryb wakacyjny i nie wiem co ze sobą zrobić, kiedy mam tyle czasu wolnego, ale pewnie za niedługo sama mogłabym na taki tag odpowiedzieć :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje za ten cudowny tag <3 Po prostu muszę wykonać go u siebie, ale zanim do tego przejdę to jeszcze przyznam, że sama z powodu sukni zagrałabym w Reign :D Do TVD też mam sentymencik (mój pierwszy serialik - dzięki Paul Wesley), ale jednak gdyby TVD postawić w szranki z Sherlockiem lub Supernatural to przepraszam bardzo, ale jednak nie- tym bardziej po tych ostatnich sezonach, gdzie szMatt był cudowną postacią ever, kreowaną na jakiegoś superbohatera.
    Przy drugim pytaniu ja całkowicie padam (choć przyznaje, że jeśli mowa o ulubionych bohaterach to też raczej wybieram mężczyzn).
    Skam też pokochałam po kilku odcinkach, ale to nie przez norweski (choć może to też była część składowa), lecz głównie przez te momenty ciszy czy właśnie atmosferę.
    Lucifer jest bardzo przyjemny i lekki w odbiorze -poza tym przystojni aktorzy zawsze na plus :")

    Pozdrawiam i mam nadzieję, że mój komentarz nie jest zbyt chaotyczny ;)
    wielopasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. STYDIA SHIPEM ŻYCIA. ZDECYDOWANIE.
    TAK SAMO JAK PRISON BREAK TO ŻYCIE. Ostatnio zaczęłam to oglądać i się po prostu zakochałam. Bez granic.

    OdpowiedzUsuń
  15. Faking it to jedyny, ktory skonczylam w calosci :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Czarodziejki! <3 Kocham ten serial, kocham, kocham, kocham - to również i moje dzieciństwo!

    A z pozostałych przez Ciebie wymienionych kojarzę tylko 13 powodów ;)


    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę Damona i myślę sobie: Ale świetny tag! :D
    Też go uwielbiam i nowsze sezony oglądałam tylko dla niego xD
    Uwielbiam Gre o tron, ale obejrzałam tylko pierwszy sezon, bo najpierw chcę przeczytać kolejne tomy serii, żeby sobie nie spoilerować :D
    Mówisz, że PLL takie dobre? Może zacznę, bo jestem ciekawa :D
    Na temat Shadowhunters to ja się nawet nie wypowiem, bo jak widzę tego cholernego ziemniaka w roli Clary, to mi się ciśnienie podnosi...
    Aż zostanę z Tobą na dłużej :D
    Pozdrawiam gorąco :D
    Kasia z Recenzje Kasi

    OdpowiedzUsuń
  18. O matkoooo, to jest dopiero dużo seriali! Ale The 100 nie oglądasz?!?!?! No jak możesz?!?!?! xD
    Stiles! <3 <3 Kocham go, haha xD <3 Choć moja wielka faza na niego już minęła xD I na Teen wolf też. Teraz nawet 6 sezonu nie widziałam xD Dla mnie najlepsza była pierwsza trojka, potem już jest gorzej... dlatego nie ciągnie mnie do obejrzenia 6 :P Ale Stydia rządzi!
    Shadowhunters nie oglądałam (choć kiedyś planuję choć parę odcinków, bo dopiero niedawno zapoznałam się z DA i to jeszcze nie z wszystkimi częściami xD), ale koleżanka ogląda i czasem, jak słyszę, co tam się dzieje, to mam takie WTF? xD Także jestem trochę ciekawa, jak rzeczywiście to wyszło xD
    Jejciu, uwielbiałam oglądać Czarodziejki!!! Zawsze byłam Piper (tak to się pisze? xD) i to jest super serial po prostu :D <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy serial, który obejrzałam (teraz nie liczę "Na wspólnej", "Szpitala" czy nawet "Świata według Kiepskich" :D) to było "13 powodów". I chyba zaczynam się powoli wciągać w ten świat. Muszę znaleźć jakiś serial dla siebie. Kusi "Gra o tron", ale obiecałam sobie, że najpierw książka! :D

    OdpowiedzUsuń