sobota, 17 czerwca 2017

BOOKSHELF TOUR 2017 - 2 lata bloga!

Hej wszystkim!

Jako że wpadłam ostatnimi czasy w szał blogowania, to nie wiem, jakim cudem przegapiłam drugie urodziny Bookbloga! Jednak postanowiłam kontynuować tradycję, jaką jest publikowanie bookshelf tour'u na każdą rocznicę, bo wiem, że i wy lubicie to tak bardzo jak ja! Jeśli ktoś nie widział, bo jest ze mną od niedawna, albo chciałby sobie skonfrontować dwie "edycje", tutaj macie LINK do pierwszego bookshelf tour'u. Zmieniły się książki, zmieniła się biblioteczka, także mam nadzieję, że jesteście zaciekawieni! :)

Tak wygląda cała biblioteczka. Jak widać, zmienił się i układ książek i sam regał. Teraz jest dużo większy, a i sam w sobie bardziej mi się podoba. Nie mam jakoś super ułożonych książek - od góry starałam się, żeby były serie (głównie te, których mam wszystkie tomy), później te, w których trochę części brakło. Później trochę autorami, trochę kolorami i tak jakoś wyszło. A, jeszcze będziemy wspólnie liczyć, ile tych powieści na swoich półkach mam, czerwone znaczy nieprzeczytane, zielone - już za mną :) 

1. Harry Potter i Kamień Filozoficzny - J. K. Rowling
2. Harry Potter i Komnata Tajemnic - J. K. Rowling
3. Harry Potter i Więzień Azkabanu - J. K. Rowling
4. Harry Potter i Czara Ognia - J. K. Rowling
5. Harry Potter i Zakon Feniksa - J. K. Rowling
6. Harry Potter i Książę Półkrwi - J. K. Rowling
7. Harry Potter i Insygnia Śmierci - J. K. Rowling
8. Harry Potter i Przeklęte dziecko - J. K. Rowling, John Tiffany, Jack Thorne
9. Baśnie Barda Beedlea - J. K. Rowling
10. Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć - J. K. Rowling
11. Quidditch przez wieki - J. K. Rowling
12. Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć. Oryginalny scenariusz - J. K. Rowling
13. Złodziej Pioruna - Rick Riordan
14. Morze Potworów - Rick Riordan
15. Klątwa Tytana - Rick Riordan
16. Bitwa w Labiryncie - Rick Riordan
17. Ostatni Olimpijczyk - Rick Riordan
18. Szklany Tron - Sarah J. Maas
19. Korona w Mroku - Sarah J. Maas
20. Dziedzictwo Ognia - Sarah J. Maas
21. Królowa Cieni - Sarah J. Maas
22. Imperium Burz - Sarah J. Maas
23. Gwiazd Naszych Wina - John Green
24. W śnieżną noc - John Green, Maureen Johnson, Lauren Miracle
25. Papierowe miasta - John Green

26. Porwana pieśniarka - Danielle L. Jensen
27. Ukryta łowczyni - Danielle L. Jensen
28. Waleczna czarownica - Danielle L. Jensen
29. Miasto popiołów - Cassandra Clare 
30. Miasto szkła - Cassandra Clare
31. Miasto upadłych aniołów - Cassandra Clare
32. Mechaniczny anioł - Cassandra Clare
33. Mechaniczny książę - Cassandra Clare
34. Akademia Wampirów - Richelle Mead
35. W szponach mrozu - Richelle Mead
36. Pocałunek cienia - Richelle Mead
37. Przysięga krwi - Richlle Mead
38. Potomkowie - Tosca Lee
39. Pierworodna - Tosca Lee
40. Prawo Mojżesza - Amy Harmon
41. Pieśń Dawida - Amy Harmon
42. Igrzyska Śmierci - Suzanne Collins
43. W pierścieniu ognia - Suzanne Collins
44. Ogień i woda - Victoria Scott
45. Tytany - Victoria Scott
46. Czas Żniw - Samantha Shannon
47. Zakon Mimów - Samantha Shannon
48. Wybrani - C. J. Daugherty
49. Dziedzictwo - C. J. Daugherty 
50. Studium w szkarłacie - Arthur Conan Doyle
51. Przygody Sherlocka Holmesa - Arthur Conan Doyle

52. Folwark zwierzęcy - George Orwell
53. Antygona - Sofokles
54. W 80 dni dookoła świata - Juliusz Verne
55. Nowelki - Bolesław Prus
56. Kamienie na szaniec - Aleksander Kamiński
57. Szatan z siódmej klasy - Kornel Makuszyński
58. Wielki Gatsby - Scott F. Fitzgerald 
59. Ania z Zielonego Wzgórza - Lucy Maud Montgomery
60. Ania z Avonlea - Lucy Maud Montgomery
61. Dama Kameliowa - Aleksander Dumas
62. Duma i uprzedzenie - Jane Austen
63. Wichrowe Wzgórza - Emily Bronte
64. Romeo i Julia - William Szekspir
65. Fangirl - Rainbow Rowell
66. Nie poddawaj się - Rainbow Rowell
67. Poradnik dla smoków 1 - Laurence Yep, Joanne Ryder
68. Poradnik dla smoków 2 - Laurence Yep, Joanne Ryder
69. Zanim się pojawiłeś - Jojo Moyes
70. Rywalki - Kiera Cass
71. Utrata - Rachel van Dyken
72. Ja, diablica - Katarzyna Berenika Miszczuk
73. Naznaczona - P. C. Cast, Kristin Cast
74. Proroctwo sióstr - Michelle Zink
75. Dawca - Lois Lowry
76. Czy wspominałam, że cię kocham? - Estelle Maskame
77. Kłamczuchy - Sara Shepard 
78. Czerwona królowa - Victoria Aveyard
79. Do zobaczenia nigdy - Eric Lindstrom
80. Jeździec miedziany - Paullina Simons
81. Lato Eden - Liz Flanagan
82. Endgame. Wyzwanie - James Frey 
83. Dar Julii - Tahereh Mafi

84. Mały Książę - Antoine de Saint-Exupery
85. Księga Cmentarna - Neil Gaiman
86. Czarnoksiężnik z Krainy Oz - L. Frank Baum 
87. Kłamca i szpieg - Rebecca Stead
88. Całkiem obcy człowiek - Rebecca Stead
89. Zła krew - Sally Green 
90. Powód, by oddychać - Rebecca Donovan
91. Marsjanin - Andy Weir
92. Czerwone jak krew - Salla Simukka 
93. Gra o Tron - George R. R. Martin
94. Bractwo pierścienia - J. R. R. Tolkien
95. Oblubienice wojny - Helen Bryan 
96. Pozłacana rybka - Barbara Kosmowska
97. Dzieci gniewu - Paul Grossman
98. Pax - Sara Pennypacker 
99. Siła trucizny - Maria V. Snyder
100. Tancerze burzy - Jay Kristoff
101. W ramionach gwiazd - Amy Kaufman, Meagan Spooner
102. Słowik - Kristin Hannah
103. Światło, którego nie widać - Anthony Doerr
104. Król Kruków - Maggie Stiefvater
105. Niezgodna - Veronica Roth
106. Baśniarz - Antonia Michaelis
107. Mroczniejszy odcień magii - V. E. Schwab
108. Sekretne życie pszczół - Sue Monk Kidd
109. Spójrz mi w oczy, Audrey - Sophie Kinsella

110. Mięsożerca-roślinożerca - praca zbiorowa 
111. Miłość, która przełamała świat - Emily Henry
112. Wyścig śmierci - Maggie Stiefvater
113. Ślepnąc od świateł - Jakub Żulczyk
114. Królowe przeklęte - Cristina Morató
115. Love, Rosie - Cecelia Ahern
116. Teraz i zawsze - Carolyn Egan
117. P. S. Kocham cię - Cecelia Ahern

21 komentarzy:

  1. Pięknie się całość prezentuje :) Zazdroszczę wielu tytułów, między innymi Neila Gaimana i Christinę Marato. Sporo jeszcze książek przed tobą. Z pewnością nie zabraknie Ci lektur :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, masz świetną biblioteczkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :). I oczywiście - ładnie się prezentuje :). U mnie też się biblioteczka zmieniła. Zastanawiam się nad porządnym bookshelf tourem, ale oświetlenie trochę średnie do tego przy półkach mam :(. // Ostatnio usunęłam bloga. Nowy adres po wkliknięciu w profil.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego, dużo masz tych skarbów. ;) I sto lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna biblioteczka, wszystko jest tak ładnie ułożone! :) Gratuluję 2 lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aleee dużo książek O.O
    Podkradłabym kilkanaście <3
    Pięknie to wszystko razem wygląda - też mi się marzy kiedyś taki regał, ale póki co muszą mi wystarczyć moje dwie półeczki plus szafka (w której szczerze mówiąc nie mam już miejsca xD).
    Pozdrawiam!
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój bookshelf tour miałby około 2000 pozycji... więc dla dobra czytelników (bo by tego nie przeczytali do końca życia) i mojego (bo dostałabym szału w trakcie jego robienia i jeszcze znienawidziłabym czytanie) będzie lepiej jak go nie zrobię :)

    Pozdrawiam,
    Lady Spark
    [kreatywna-alternatywa]

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bibloteczka <3 Gratuluje 2 lat i tylu zebranych książek :)

    Pozdrawiam Agaa
    ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Regał chyba taki jak u mnie, pięknie wyglądają takie białe biblioteczki <3
    aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna biblioteczka, chyba się w niej zakochałam.
    Zapraszam do mnie na dopiero pierwszy post :)
    http://herbaciane-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała biblioteczka z jeszcze lepszymi książkami. Życzę jeszcze więcej lat blogowania. :D

    Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam na konkurs do mnie. :)
    niezapomniany-czas-czyli-o-ksiazkach.blogspot.com/2017/06/drugie-rozdanie-na-blogu.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna biblioteczka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę powiedzieć nic innego oprócz - zazdroszczę :D

    Pozdrawiam!
    zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje i super biblioteczka, wiele tytułów, które znam i czytam :)
    http://onlybooks-jdb.blogspot.com/2017/06/pierworodna.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje tak sporej ilości książek :) Mieć tyle książek na półce to bajka.

    Przy okazji, zapraszam na mojego bloga, który został lekko odświeżony po mojej długiej nieobecności. Już pojawiła się pierwsza recenzja :)

    Pozdrawiam!
    Karo
    czarodziejka-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle dobrego <3 Uwielbiam takie posty! Masz śliczne wydanie Percy'ego i tę część "Akademii wampirów", której nigdzie nie można zdobyć :D
    Pozdrawiam ciepło! :)
    Kasia z Recenzje Kasi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepszego z okazji drugiego roczku! :D Oby na trzeci biblioteczka jeszcze bardziej pękała w szwach - chociaż już ta jest przepiękna i sama z przyjemnością całą bym przyadoptowała ;D

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń