sobota, 1 lipca 2017

#152 Podsumowanie czerwca 2017

https://1.bp.blogspot.com/-ikFQ-7mqcVs/V548OWFaO5I/AAAAAAAAEz0/OP0W1Qyd668j9r7pfXh-j1Bxp2_Yo7JPwCLcB/s640/wp.jpg
1. Kłamca i szpieg - Rebecca Stead ★★★★★★★☆☆☆ - jak możecie przeczytać w recenzji, jest to książka bardzo przyjemna, niezobowiązująca, jeśli macie akurat ochotę na bardzo lekki "kryminał", przeznaczony bardziej dla młodszych czytelników.
2. Lato Eden - Liz Flanagan ★★★★★★★★★☆ - ta pozycja naprawdę mnie zaskoczyła. Może nie był to najbardziej oryginalny temat na świecie, ale styl Liz był bardzo przystępny i przyjemny, a bohaterowie naprawdę dali się lubić.
3. Kształt twojego głosu - Yoshitoki Oima ★★★★★★★☆☆☆ - moja pierwsza manga, recenzja już wkrótce, czeka na swoją kolej. Na razie mogę wam zdradzić, że podobała mi się, ale mam parę zastrzeżeń.
4. Miłość, która przełamała świat - Emily Henry ★★★★★★★★★★ - moja ukochana historia, choć powiem wam szczerze, że przez to moje błyskawiczne czytanie jej, niewiele szczegółów z niej pamiętam. Koniecznie muszę zrobić sobie rereading.
5. Imperium burz - Sarah J. Maas ★★★★★★★★★☆ - nie mogę uwierzyć, że już skończyłam tę serię. Pamiętam jak w wakacje 2015 przeczytałam "Szklany Tron" i szczerze, gdyby ktoś pokazał mi wtedy choć stronę z piątego tomu, nie wiedziałabym, że to ta sama historia.
6. Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć - J. K. Rowling ★★★★★★★★★★ - książkę już czytałam wcześniej, bo wieeeeki temu dostałam te pierwotne wydanie (wydaje mi się) na zająca, ale świetnie było odświeżyć sobie ten świat. Konieczna pozycja dla każdego potterhead!
7. Quidditch przez wieki - J. K. Rowling ★★★★★★★★★★ - tutaj to samo, tym razem o moim ulubionym sporcie na całym świecie! I tu jeszcze chcę podziękować wydawnictwu Media Rodzina za podesłanie mi książeczek :)
8. Baśnie Barda Beedle'a - J. K. Rowling ★★★★★★★★★★ - tutaj trochę inna sytuacja, bo książkę pierwszy raz miałam w rękach. Naprawdę, niesamowicie mi się podobała (szczególnie "Opowieść o trzech braciach"), a też uważam, że okładkę z tych trzech ma najładniejszą.

Najlepsza książka: Miłość, która przełamała świat
Najgorsza książka: ---
Ilość przeczytanych stron: 2431
Ilość stron na dzień: 81
Dotychczas przeczytane książki w 2017: 22,5




1. Czerwone jak krew - Salla Simukka - kupiona na stoisku z tanimi książkami nad morzem. Żałuję, że nie zakupiłam od razu wszystkich części, ale no cóż, przynajmniej dorwałam tę jedną w bardzo przystępnej cenie :)

2. Zła krew - Sally Green - j. w. Jestem jej bardzo ciekawa, bo słyszałam wiele podzielonych opinii, niektórzy sądzą, że jest naprawdę świetna, według innych beznadziejna.

1. Coś za mną chodzi ★★★★★★★★☆☆ - kolejny horroro-thrillerowy film, tym razem o dziewczynie, na którą spada swego rodzaju... "klątwa". Mianowicie cały czas chodzi za nią postać, jeśli ją złapie, umiera. Może nie wydaje się to takie straszne czy w gruncie rzeczy nawet interesujące, ale na dłuższą metę ten film ryje psychę. 
2. LOL ★★★★★★★★★☆ - produkcja, którą mogłabym oglądać bez końca. Bardzo lubię ten film, bo opowiada o dojrzewaniu, relacjach między ludzkich (bardzo dużo uwagi poświęcamy na relację matka-córka). Generalnie, bardzo lubię filmy, w których występuje Miley Cyrus. 

O dziwo w tym miesiącu nadrobiłam w książkach, nie w filmach czy serialach, z czego bardzo, bardzo się cieszę. Serialem, który oglądałam praktycznie przez cały czerwiec, bo oglądałam wychodzące na bieżąco odcinki, był SKAM. Wiecie, że jestem dużą fanką tego serialu, także ubolewam nad faktem, że już się skończył. Uważam jednak, że ostatni sezon był bardzo podobny do trzeciego pod względem moich odczuć... Był po prostu nudny jak flaki z olejem. Nie zrozumcie mnie źle, kocham Sanę, ale według mnie w "jej" sezonie zrobili z niej ciepłą kluchę. Dajcie mi znać czy chcecie podsumowanie całego serialu, teraz, kiedy się skończył :) Tradycją już będzie również Sposób na morderstwo. Dobra, oglądałam ten jeden jedyny odcinek trochę na siłę, bo chciałam go dokończyć, ale to nie zmienia faktu, że naprawdę go ubóstwiam.
Znalezione obrazy dla zapytania how to get away with murderer gif

15 komentarzy:

  1. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale kiedyś oglądałam "LOL". Może odświeżę sobie ten film w wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubiłam Sposób na morderstwo :) Mam nadzieję że będzie 4 sezon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam żadnej z przeczytanych przez Ciebie książek :) Ale mam zamiar zapoznać się z "Kłamca i szpieg" oraz "Lato Eden" ;)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Łaaa, nic co wymieniasz nie czytałam / nie oglądałam ;). // Fajnie, że sięgnęłaś po pierwszą mangę. Ja parę lat temu byłam na ich punkcie bardzo zakręcona :D. Jak się bardziej w te klimaty wkręcisz, to zobaczysz, jakie jest ich mnóstwo - i przy tym przeróżnych typów, tematów, poziomów :). Przetłumaczonych na polski oczywiście mniej, ale też ta liczba przyjemnie wzrasta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie poczytałabym Twoje wrażenia na temat całego serialu SKAM, bo jestem ciekawa czy zgadzamy się tylko co do czwartego sezonu, czy do całości :D
    W ogóle to pięknie wygląda to podsumowanie- grafiki i przejrzystość <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie czytam "Imperium burz" i ciężko mi idzie wbić się w akcję. Mam nadzieję, że z czasem będzie lepiej.
    Jakiś czas temu widziałam zwiastun "Coś za mną chodzi" i nawet interesował mnie ten film, ale coś nie zbiera zbyt pozytywnych ocen i trochę się waham. Chociaż bardzo lubię takie klimaty i pewnie ostatecznie obejrzę :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaa *O* Widzę, że przeczytałaś trójeczkę od Rowling <3 Kocham te książeczki! :D
    Zaczytanych wakacji, buziaki! ;* Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadnej z książek, które wymieniłaś nie czytałam. Powodzenia w lipcu! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu zabrać się za "Imperium burz". Jestem bardzo ciekawa co autorka wymyśliła tym razem.
    Pozdrawiam!
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu zabrać się za "Imperium burz". Jestem bardzo ciekawa co autorka wymyśliła tym razem.
    Pozdrawiam!
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Książki S.J. Maas oraz "Lato Eden" są na mojej liście do kupienia i przeczytania. Mam nadzieję, że szybko uda mi się to zrobić. Co do filmu "LOL" to kiedyś go oglądałam dawno temu i był dość ciekawy, ale nie utknął mi na tyle w pamięci, bo zbytnio nie jestem w stanie przypomnieć sobie szczegółów.

    Pozdrawiam,
    Lady Spark
    [kreatywna-alternatywa]

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW osiem książek wspaniały wynik ja przeczytałam połowę tego co ty :D
    Życzę udanego lipca i pozdrawiam ;)
    https://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Skam i Lola :D Gratuluję wyników :D

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/2017/07/podsumowanie-czerwca.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję świetnych wyników!
    Życzę zaczytanego czerwca :)

    Pozdrawiam!
    zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pokaźna liczba przeczytanych stron. Zastanawiam się czy sama nie zacząć ich podliczać, to dość ciekawe ile udało nam się przeczytać w takim okresie jak 30 dni ;)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    https://timeofbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń